Boende då, kan man släpa med sig husvagnen å bo på området?
Finns det möjlighet att komma in på området redan på torsdagen? Vi ska ta upp det ämnat...fick fler som tyckte att vi ska rulla in redan på torsdagen men hur många som jobbar och inte kan ta ledigt...jo camping finns..så vill du ta me husvagn så fixar vi te det...vi ska oxå ha med en in=)
Edit:stavfels nisse
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
JA de har med detta att göra...det är den svensla Gatebil som vi fixar bilar in till...vi väntar på att norska Gatebil ska komma på träff med Mantorp Park..det är andra året Gatebil hålls i Sverige.. norska Gatebils truppen(vad vi hört)kommer stå vid grinden och även släppa in stylade bilar som de tycker passar in och de kommer ansluta sig till oss!!!
Vi ska för säkerhets skull kolla upp namnet..men vi gör detta ihop med Mantorp park inför Gatebil...Nu är deltagarlistorna uppe men vi saknar uppgifter om vissa bilar för att kunna lägga in dem......foton är redan mailade till mig och ni kommer hitta dom senare under dagen inne på hemsidan..stötte på problem igår ang hemsidan..man kom inte in men nu ska det vara helt ok att gå in där igen!!
Kalles_Lill@hotmail.com har ni mej på igen kan jag ju lägga in igen om ni skulle missat! Annars så tycker jag att anmälningarna ramlar in lite titt som tätt, men det kan bli bättre!! Så hör runt bland folk som ni vet har en riktigt schysst kärra o se om dom är sugna! annar så tvingar ni med dom ändå...
Mvh Kalle
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Kalles_Lill@hotmail.com har ni mej på igen kan jag ju lägga in igen om ni skulle missat! Annars så tycker jag att anmälningarna ramlar in lite titt som tätt, men det kan bli bättre!! Så hör runt bland folk som ni vet har en riktigt schysst kärra o se om dom är sugna! annar så tvingar ni med dom ändå...
Mvh Kalle
Leta fram tjejerna nu....skriver min mail här med charlottacg@hotmail.com...nu börjar det ramla in mail..under dessa 2 dagar som tråden varit uppe och en dag i Norge så har vi hittills straxt över 30 tal bilar...utav dem så e det FAKTISKT 10 TJEJER...dom finns där ute så hjälp till att hitta dom nu=)
Hade visst inte skickat några bilder till dig men har nu mailat info och bilder till Sebbe
hihi...hoppas han kollar av sina mail då;)han e inte så duktig på det...
Skickat till dig
och jag har lagt in dem under en mapp "Gatebil"...väntar på att Sebbe ska lägga in dem på hemsidan....sicken attans battans snygg vinge du har;)...har en likadan på min:P
Jag kommer. Men jag vet ju inte om jag har så mycke att hämta när de är drifting och bana.. Automat och trummbromsar runt om är väll inte så vettigt kanske.. Men konbannan kan jag köra
Är det nån sista anmälningsdag om man till exempel vill köra på bana eller går det att anmäla sig på plats?
Kommer samtliga körningar att ske alla 3 dagar??
Tjena! Ska väll försöka svara på dina frågor så gott jag bara kan nu iaf! Än så länge så är det inte satt nån sista anmälningsdag till allt körande, men varför vi vill ha reda på det är mest för o se hur stort intresset är för dom olika "grenarna" så vi kan föra det vidare till Mantorp park/Gatebil så dom har lite koll Men om jag inte minns helt galet från förra året så går det o anmäla sig på plats sen om man vill ut åka! Mycket därför Gatebil finns! O programmet för alla aktiviteter är inte satta ännu så det kan jag tyvärr inte svara på än...Men det skulle visst vara möte snart igen o så fort vi får veta nått så får ni det med!
Mvh Kalle
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Hemsidan är uppdaterad igen...nu börjar fotona rulla in..hittar du inte din...maila in den för att få med den!!!!under kvällen lägger jag in fler foton...