3638
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

?
1 038 Inlägg
20 juni 2008
Om man kommer i en annan bil än den man anmält, räcker det med att dekalen sitter på eller???

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 062 Inlägg
20 juni 2008
Hur har bilarna man skall rösta på här på garaget.com valts ut?

"You Go, we go!"

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
Evo-Danne skrev:
Om man kommer i en annan bil än den man anmält, räcker det med att dekalen sitter på eller???

då får man snällt ändra bilen Danne...och då har du inga rättigheter till röstning av bilen...så ska du ändra bil..hör av dig te mig för alla bilar listas..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
TLO skrev:
Hur har bilarna man skall rösta på här på garaget.com valts ut?

Dom är deltagare till slaget om Gatebil som äger rum på Mantorp park om en vecka....

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
6 dagar kvar till GATEBIL!!!!!!

282 Inlägg
20 juni 2008
Evo-Danne skrev:

vadå du ska väl ner med din???? ring mig

?
1 038 Inlägg
20 juni 2008
RS2Micke skrev:
Evo-Danne skrev:

vadå du ska väl ner med din???? ring mig

Jo de kommer vara min men kanske inte evon cool

Mvh Danne

Skyracer
917 Inlägg
20 juni 2008
Nu kunde jag faktiskt inte hålla mig utan på måndag lämnar jag bilen till Turbo Center i Stockholm för liiite uppgradering, så får vi se vad som hinns med till Gatebil, med lite tur så blir det några hk extra...  big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

BASS GLAD
1 381 Inlägg
20 juni 2008
Skyracer skrev:
Nu kunde jag faktiskt inte hålla mig utan på måndag lämnar jag bilen till Turbo Center i Stockholm för liiite uppgradering, så får vi se vad som hinns med till Gatebil, med lite tur så blir det några hk extra...  big_smile

Mvh
Håkan

går inte bilen tillräckligt en då ??????

ger du fan i tävla i biljud helt nu eller

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

Fotograf
1 000 Inlägg
20 juni 2008
7 dagar kvar nu:D

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

Administratör
11 936 Inlägg
20 juni 2008
Ranoshka skrev:

Shit, jag måste köpa ett tält tongue

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Skyracer
917 Inlägg
20 juni 2008
birka76 skrev:
Skyracer skrev:

Mvh
Håkan

går inte bilen tillräckligt en då ??????

ger du fan i tävla i biljud helt nu eller

Det är aldrig tillräckligt!!! Vi får se hur det blir men om vi hinner så blir det nästan dubbelt upp från originaleffekten... hoppas det hinner mappas innan Gatebil, då jäklar skall det gå undan på banan. Eller i värsta fall blir Gatebil en test-bänk för nya prylarna och finjusteringen får ske efter Gatebil (och innan JapMeet). big_smile

Nej, det är helt slut med billjud, imorgon plockar jag bort det sista (dämpmatta, kablar, framsystem, cd-spelare), har redan tagit bort baslådan och slutstegen. Det jag lämnar kvar blir väl en DVD som Pioneer sponsrar med och så kanske 3-vägs i dörrarna och 6.5" i hatthyllan, allt drivet från HU. Inget annat, det kommer att låta ok, men inget tävlande nej.
Nu är det vikt, chassi, körning och att visa upp bilen på event som prioriteras. Och så lite hästar förstås, "ekonomi-trim" som jag kallar det. smile

chrizz skrev:

Precis min tanke, vet inte hur/var jag skall sova ens... wink

Mvh
Håkan
Senast redigerat av Skyracer (20 juni 2008)

Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

?
1 038 Inlägg
20 juni 2008
chrizz skrev:
Ranoshka skrev:

Jo, själv fick man planera om litte då de tog slut med tjejen å därmed försvann den husvagn man skulle sova i roll men tur att man hitta ett gammalt tält som inte används på så där typ 10 år så regnar de blir de väl att sova i bilen big_smile

Mvh Danne

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
har ett tält om nån vill låna...asg...tänker absolut inte använda det...har lärt mig av STCC helgen och Våler...jag har husvagn tongue

Administratör
11 936 Inlägg
20 juni 2008
Jag tänker slå på stort och köpa ett rätt skapligt tält (runt 2000kr kanske lutar det åt). Det blir nog fler nätter i det än dagarna under Gatebil, och blöt och sjuk tänker jag inte bli om det börjar regna. Att sova i bilen är inte att rekommendera! wink Resonemanget är iallafall att man sparar in ett bra tält på 2-3 nätter om man slipper bo på hotell, så det får vara värt det...

Jag och sambon ägnar midsommaraftonkvällen till att surfa efter tält och sovsäckar vid var sin dator brevid varandra. Party party wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
chrizz skrev:
Jag tänker slå på stort och köpa ett rätt skapligt tält (runt 2000kr kanske lutar det åt). Det blir nog fler nätter i det än dagarna under Gatebil, och blöt och sjuk tänker jag inte bli om det börjar regna. Att sova i bilen är inte att rekommendera! wink Resonemanget är iallafall att man sparar in ett bra tält på 2-3 nätter om man slipper bo på hotell, så det får vara värt det...

Jag och sambon ägnar midsommaraftonkvällen till att surfa efter tält och sovsäckar vid var sin dator brevid varandra. Party party wink

tongue..party party...som här fast jag surfar dock inte efter tält utan letar grejjer te nästa års bygge av bilen och så har jag ju ingen sambo,så jag surfar själv på egen dator...tongue...håller med,bil e inget o rekommendera wink...har ett tält som man kan dela med nån..helt nytt e det:)..Kalle har testat det på STCC wink

Skyracer
917 Inlägg
20 juni 2008
Åker jag ner så blir det husvagn, är det något som är viktigt, förutom vätskekontrollerna så är det att man sover ordentligt. big_smile Och eftersom sportstolarna i bilen inte går att fälla så går det bort ändå. tongue
Sitter mest och slösurfar, om vi nu pratar om det, skall upp imorgon och börja förbereda bilen inför SOG 2008.

Förresten, när vet man vilka 10 som gått vidare?

Mvh
Håkan

Mekonomen Värmdö

hater
656 Inlägg
20 juni 2008
Verkar kanske lite efterblivet men vad är det för mening med det här "slaget"? Undrar också om någon vet om SMA ingår i biljettpriset för bana?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
Skyracer skrev:
Åker jag ner så blir det husvagn, är det något som är viktigt, förutom vätskekontrollerna så är det att man sover ordentligt. big_smile Och eftersom sportstolarna i bilen inte går att fälla så går det bort ändå. tongue
Sitter mest och slösurfar, om vi nu pratar om det, skall upp imorgon och börja förbereda bilen inför SOG 2008.

Förresten, när vet man vilka 10 som gått vidare?

Mvh
Håkan

Det får man veta ute vid Mjölby där vi träffas på fredags morgon för karavan...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
Masaru skrev:
Verkar kanske lite efterblivet men vad är det för mening med det här "slaget"? Undrar också om någon vet om SMA ingår i biljettpriset för bana?

Slaget blev det som namn då vi valde köra en kamp mellan tjejer o killar..alltså ett slag mellan oss tongue..

Sök