3145
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
22 juni 2008
ja då ärt jag tillbaka igen då efter ha bott i garaget från torsdagen tills i dag då.

Nu är ljudet inkopplat så nu ska vi bara ställa in det sista sen e de klart.

ang min topp så är den 100% klar i morgon så den e på bilen på onsdag och på tisdag så e det pirre som ska ha bilen sen på TORSDAGEN så kommer jag att bli sen efter som vi ska mappa bilen då så jag ringer dig Lotta så skulle vara snällt om någon kunde öppna grindarna ått mig när jag anländer ?smile fan vad jag längtar tills skitten e klart så man bara kan ligga och slappa:)

Läst jag om Öl och danmar?smile

?
1 038 Inlägg
22 juni 2008
Finns stor risk att ja skippar bankörningen på lördag cool

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 779 Inlägg
22 juni 2008
hehe ja du läste om öl å danmark. big_smile men de blev bara lite vin å en flaska razz som ska med till mantorp. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
22 juni 2008
akakaboto skrev:
hehe ja du läste om öl å danmark. big_smile men de blev bara lite vin å en flaska razz som ska med till mantorp. big_smile

Vin ?? wtf Tobbe ? lol

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

367 Inlägg
23 juni 2008
vin e för kärringar! ahhaha

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

DK - Drift King
37 Inlägg
23 juni 2008
Har fått lite frågor ifrån polare som vill med?! cool

Kan man fortfarande anmäla sig??

I det armbandet man får hemskickat ingår Entré och utställning Fredag-Söndag?  Priset av 1211kr?

Eller vad mer till kommer om man BARA vill ställa ut?

Vad betalar med-passagerare i bilen? 750kr?

Står dom utställda bilarna långt ifrån campingen? Ifall man vill sova i bilen!? smile

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

KHRacing
23 juni 2008
Volvoludde skrev:

I det armbandet man får hemskickat ingår Entré och utställning Fredag-Söndag?  Priset av 1211kr?

Står dom utställda bilarna långt ifrån campingen? Ifall man vill sova i bilen!? smile

Skojjar du - 1211 kr...... tur man inte åker på sånt. rena rånet. - I mina ögon

KHRacing
23 juni 2008
Eisenhut skrev:
Jag har kört på Mantorp MÅNGA gånger och har du inte bullerdag (vissa specifika datum om året) så är det 95 db som gäller. Är det så att denna överskrids tre gånger så skall körningen avbrytas. Detta är inget man lättvindigt kastar åt sidan, utan detta är stenhårda fakta.

Angående slicks och skurna rallyslicks är det mest för att det inte passar på vanliga bilar på en Racingbana. Kör du riktiga slicks så går dom inte alls ihop med en vanlig bils hjulinställningar och skurna rallyslicks hör inte hemma på en Racingbana överhuvudtaget då dom inte är uppbyggda på samma sätt. Det vore som att köra med dragracingdäck på bana mer eller mindre.

Marcus, gatebil har aldrig tidigare brytt sig om sånt som däck & så --- så varför nu :-)

Ju bredare & vildare - desto mera får du köra - ähar väl typ varit deras motto under åren.

ang: bullerdag så är det bara att ringa Mantorp Park eller mejla dem & fråga  så får man exakt besked..

282 Inlägg
23 juni 2008
KHRacing skrev:
Volvoludde skrev:

Skojjar du - 1211 kr...... tur man inte åker på sånt. rena rånet. - I mina ögon

har du nåon gång varit på gatebil killen smile det är det bästa eventen som fins ang bilar så de är inte dyrt kolla vad de kostar att åka bana på en vanlig helg och sen efter de gå ut på en bra pub och sen ta in på camping räkna ut hur dyrt de skulle kuna bli så är inte det så farligt pris me tanke på vad man får !?big_smile
Senast redigerat av RS2Micke (23 juni 2008)

282 Inlägg
23 juni 2008
Evo-Danne skrev:
Finns stor risk att ja skippar bankörningen på lördag cool

'
och varför skulle du göra de har jag missat något?????hmm ring mig när du ser de här...

KHRacing
23 juni 2008
RS2Micke skrev:
har du nåon gång varit på gatebil killen smile det är det bästa eventen som fins ang bilar så de är inte dyrt kolla vad de kostar att åka bana på en vanlig helg och sen efter de gå ut på en bra pub och sen ta in på camping räkna ut hur dyrt de skulle kuna bli så är inte det så farligt pris me tanke på vad man får !?big_smile

Det har jag smile  vet exakt vad som gäller där wink

282 Inlägg
23 juni 2008
KHRacing skrev:
RS2Micke skrev:

Det har jag smile  vet exakt vad som gäller där wink

och endå tycker du de e dyrt??hmm

1 779 Inlägg
23 juni 2008
Biiatchen skrev:
vin e för kärringar! ahhaha

ja jg vet . vet inte vad som tog tag i mig. men ja hade väl antagligen en stor kärring i huvudet då. kanske va de Biiatchen garagets största tongue hihi.. nä men de e ett gott vin. big_smile

kevlar_soul
23 juni 2008
När får folket reda på vilka bilar som gått vidare i denna tävling: http://www.garaget.org/events/SOG2008/

282 Inlägg
23 juni 2008
kevlar_soul skrev:
När får folket reda på vilka bilar som gått vidare i denna tävling: http://www.garaget.org/events/SOG2008/

Tja  när vi samlas i mantop på morgonen innan karavanen leder iväg;)

282 Inlägg
23 juni 2008
kevlar_soul skrev:

va e det för fusk att skriva så på sin sida:Pbig_smile ska ja me göra haha

1 779 Inlägg
23 juni 2008
fan va tid de tar att pilla med bagaget då.. :S ja kommer nog itne vara nöjd med de men de får blir som de blir. blir förhoppninsvis lite bättre än orginal. big_smile

Eddietion
23 juni 2008
Här är Gatebil Banreglement. Detta gjälder for dom Norska träffarna iaf.

http://www.gatebil.no/index.php?id=1362&pageid=7

KHRacing
23 juni 2008
RS2Micke skrev:
och endå tycker du de e dyrt??hmm

Japps, enkelt svar va lol

Fotograf
1 000 Inlägg
23 juni 2008
Lotta tack för att du lämnade in dekalen idag smile....

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

Sök