ja då ärt jag tillbaka igen då efter ha bott i garaget från torsdagen tills i dag då.
Nu är ljudet inkopplat så nu ska vi bara ställa in det sista sen e de klart.
ang min topp så är den 100% klar i morgon så den e på bilen på onsdag och på tisdag så e det pirre som ska ha bilen sen på TORSDAGEN så kommer jag att bli sen efter som vi ska mappa bilen då så jag ringer dig Lotta så skulle vara snällt om någon kunde öppna grindarna ått mig när jag anländer ? fan vad jag längtar tills skitten e klart så man bara kan ligga och slappa:)
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Jag har kört på Mantorp MÅNGA gånger och har du inte bullerdag (vissa specifika datum om året) så är det 95 db som gäller. Är det så att denna överskrids tre gånger så skall körningen avbrytas. Detta är inget man lättvindigt kastar åt sidan, utan detta är stenhårda fakta.
Angående slicks och skurna rallyslicks är det mest för att det inte passar på vanliga bilar på en Racingbana. Kör du riktiga slicks så går dom inte alls ihop med en vanlig bils hjulinställningar och skurna rallyslicks hör inte hemma på en Racingbana överhuvudtaget då dom inte är uppbyggda på samma sätt. Det vore som att köra med dragracingdäck på bana mer eller mindre.
Marcus, gatebil har aldrig tidigare brytt sig om sånt som däck & så --- så varför nu :-)
Ju bredare & vildare - desto mera får du köra - ähar väl typ varit deras motto under åren.
ang: bullerdag så är det bara att ringa Mantorp Park eller mejla dem & fråga så får man exakt besked..
I det armbandet man får hemskickat ingår Entré och utställning Fredag-Söndag? Priset av 1211kr?
Eller vad mer till kommer om man BARA vill ställa ut?
Vad betalar med-passagerare i bilen? 750kr?
Står dom utställda bilarna långt ifrån campingen? Ifall man vill sova i bilen!?
Skojjar du - 1211 kr...... tur man inte åker på sånt. rena rånet. - I mina ögon
har du nåon gång varit på gatebil killen det är det bästa eventen som fins ang bilar så de är inte dyrt kolla vad de kostar att åka bana på en vanlig helg och sen efter de gå ut på en bra pub och sen ta in på camping räkna ut hur dyrt de skulle kuna bli så är inte det så farligt pris me tanke på vad man får !?
har du nåon gång varit på gatebil killen det är det bästa eventen som fins ang bilar så de är inte dyrt kolla vad de kostar att åka bana på en vanlig helg och sen efter de gå ut på en bra pub och sen ta in på camping räkna ut hur dyrt de skulle kuna bli så är inte det så farligt pris me tanke på vad man får !?
ja jg vet . vet inte vad som tog tag i mig. men ja hade väl antagligen en stor kärring i huvudet då. kanske va de Biiatchen garagets största hihi.. nä men de e ett gott vin.
fan va tid de tar att pilla med bagaget då.. :S ja kommer nog itne vara nöjd med de men de får blir som de blir. blir förhoppninsvis lite bättre än orginal.