DonAps skrev:Tjena, Ny medlem här och nyfiken på era träffar. När ska ni ses i GBG nästa gång?*längtar till våren*
nicke_34 skrev:DonAps skrev:Tjena, Ny medlem här och nyfiken på era träffar. När ska ni ses i GBG nästa gång?*längtar till våren*Nästa träff är på onsdag kl:19.00 vid swedish match.
DonAps skrev:nicke_34 skrev:DonAps skrev:Tjena, Ny medlem här och nyfiken på era träffar. När ska ni ses i GBG nästa gång?*längtar till våren*Nästa träff är på onsdag kl:19.00 vid swedish match.vet inte var Swedish Match ligger... Vid Holmen?? Snus fabriken?
DonAps skrev:nsdag kl 19 var det ! Vore trevligt att kunna ta ut T5:an och komma förbi..
Turbo_Ante skrev:Tjenna alla:D idag ser det ut att bli ett gött väder för att komma ut och träffas:) många är det som har lust att komma ut ikväll?
Nismo_83 skrev:jag å mins en till kommer troligvis ut men vet inte vilken tid det är? runt 8 har jag ju läst men stämmer detta??
VolvoHanna skrev:Nismo_83 skrev:jag å mins en till kommer troligvis ut men vet inte vilken tid det är? runt 8 har jag ju läst men stämmer detta??Tror de stämmer rätt bra