2325
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

21 Inlägg
17 februari 2008
Beeme skrev:
obeo skrev:
Är det öppet för alla eller är man bara välkommen ifall ens bil är extrem? smile
Sen, går det finfint att anmäla sig här tro?

läs lite ovanför så ser du att det inte går att anmäla sig just nu. och förmodligen måste fdu sedan ligga i styling eller mer.

Åfan, så en "vanlig" bil är således icke acceptabelt? smile  Tack men då är jag nog heller inte intresserad ;P

firefighter
85 Inlägg
17 februari 2008
obeo skrev:
Beeme skrev:
obeo skrev:
Är det öppet för alla eller är man bara välkommen ifall ens bil är extrem? smile
Sen, går det finfint att anmäla sig här tro?

läs lite ovanför så ser du att det inte går att anmäla sig just nu. och förmodligen måste fdu sedan ligga i styling eller mer.

Åfan, så en "vanlig" bil är således icke acceptabelt? smile  Tack men då är jag nog heller inte intresserad ;P

nya "regler" o.s.v kommer upp inom kort. stay tuned obeo så kommer mer info angående allt snart wink

Lillen
101 Inlägg
18 februari 2008
Kungen-EssE skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kungen-EssE skrev:
Hade du dökt upp till mötet eller någon annan "arrangör" hade vi inte varit i behov av Amit.
Så var tacksam för hjälp..

Alla bor inte i Malmö, kanske därför alla inte kom?. Tänkt så långt? smidigare och hålla möte centralt i skåne så att alla haft lika långt och köra?. Vadå tacksam för hjälpen?, tycker du börjar bli lite kaxig nu.

VA snackar du om kaxig?
snart fixar jag så du och jag har möte ENSAMMA..
kom inte här och kaxa mot folk du ej känner..

För det första: snart fixar jag så du och jag har möte ENSAMMA... Kan MYCKET väl tolkas som ett hot!
För det andra: Jag var inte på mötet pga jobb!
För de tredje: De enda jag väntar på som e representant för LA är: Tiden då vi kommer TILL LA och hur länge vi tänker STANNA! Får jag bara den infon så blir tillstånd o platsen fixad!
Därför tycker även jag som dom flesta här: När kommer infon?
Vi som rep för städerna borde fått den samma dag som mötet var!(Tycker jag)
Även om de e 5 månader kvar så måste man tänka på att för var dag som går så blir risken större att den platsen som vi skall stå på i dom olika städerna blir uthyrda till någon annan! (För dom som inte fattat de än så MÅSTE de fixas tillstånd i ALLA städer!)

Sist men FAN INTE minst: Lägg ner ALLT JÄVLA skit snack o gnäll hit o dit! För fan vi e väll vuxna människor!
Rätta mig om jag har fel!

De e jy meningen att vi skall kunna träffas o ha kul ihopa! INTE springa o titta snett på varandra!
För fortsätter det såhär med allt skit snacka o sånt så kommer jag dra mig tillbaka o någon utställning i LA kommer de inte bli! 1 Stad mindre!

Sä för fan skärpning nu killar! Vi skall fan ha kul som satan den helgen big_smile Eller?????????

Full Gas Sparar Tid!!! :D

firefighter
85 Inlägg
18 februari 2008
jag kan bara hålla men om vartenda ord. WORD!

Lillen
101 Inlägg
18 februari 2008
Beeme skrev:
jag kan bara hålla men om vartenda ord. WORD!

De e gött Beeme big_smilecool

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
hehe va aggresiva ni e pojkar smile
Ni ska kramas inte bråka wink

Ang infon så har jag skrivit till Admin på g.org och bett han ta bort hela denna tråden sen kommer en ny tråd där vi slipper allt tjafs och gammalt groll så då e alla kompisar igen smile

så det e därför infon inte kommit upp. Men den kommer så fort admin har tagit bort denna tråden.

VeeDub
319 Inlägg
18 februari 2008
Kajlie skrev:
hehe va aggresiva ni e pojkar smile
Ni ska kramas inte bråka wink

Ang infon så har jag skrivit till Admin på g.org och bett han ta bort hela denna tråden sen kommer en ny tråd där vi slipper allt tjafs och gammalt groll så då e alla kompisar igen smile

så det e därför infon inte kommit upp. Men den kommer så fort admin har tagit bort denna tråden.

Det tar sin lilla tid att plita ner ett mötes protokoll. Allting ska ju skötas proffsigt, right?

Tycker det är bra att mötet har varit känns som ett stort steg på vägen, även om det inte märks just nu. Nu är reglerna satta och folk får infinna sig i det. Tror dessutom det kan ha varit positivt med färre folk på mötet. Fler kockar, som man säger. Fattar inte att folk är så sjukt stissiga, är ju låång tid kvar tills cruisen äger rum. Är ju egentligen bara arrangörerna som behöver hård info just nu. Vi dödliga kan vänta ett tag till. big_smile

//Linus

2 201 Inlägg
18 februari 2008
håller med precis vad eclipse1 skrev.

men är det bara jag som tycker att dom 25-30 första bilarna som skrivit upp sig ska ha förtur. inte tex skriva in sig sist o vara bombsäker på at få följa med bara för man har en toksylad bil. det är väl mer rättvist att först in får förtur

1 585 Inlägg
18 februari 2008
Tycker också att ni frågar alla dom 50 första på listan eftersom ni ska ha ca: 50st bilar med på touren? Är det någon av dom som inte kan följa med så tar ni in någon av de andra som är med på listan. Någon förtur tycker jag att vi som är på listan ska få. Men det är vad jag tycker.. Hoppas du skrev direkt till Chrizz och inte till Support@ garaget för då tar det flera veckor innan dem svarar dig.
Senast redigerat av Jolle87 (18 februari 2008)

Mensa -09
132 Inlägg
18 februari 2008
känns bra att få upp en ny tråd .
Den här är ju fylld med massa skit. hmm

sen håller jag med jolle ovan med flera att de 50 första bör ju bli tillfrågade först och sedan fylls platserna ut med nya efter listan neråt om nu någon av de 50 hoppar över.

Röda bilar är SNABBAST!

firefighter
85 Inlägg
18 februari 2008
pale skrev:
känns bra att få upp en ny tråd .
Den här är ju fylld med massa skit. hmm

sen håller jag med jolle ovan med flera att de 50 första bör ju bli tillfrågade först och sedan fylls platserna ut med nya efter listan neråt om nu någon av de 50 hoppar över.

det suger lite. men va fan det får man finna sig i isf. själv ligger jag på typ 80e plats eller nåt men jag måste ändå hålla med om att dem första som anmälde sig ska ha förtur även om det knuffar bort mig själv. sånt e livet. men jag tror ändå att när nyanmälningar kommer så ser man ju vilka som e aktiva här på forumet och vilka som e intresserade. hoppas en ny tråd ska lösa det här cool

36 Inlägg
18 februari 2008
Låter bra med en ny tråd=)
Ang. Plateserna så kan man alltid lotta kan juh inte bli mer rättvisst då igentligen wink

Kör med audi :P
53 Inlägg
18 februari 2008
jag tror att när den nya tråden väl kommer upp så kommer det kännas som att allt kommer bli mkt bättre med mer info inte gnällande. då får man håll koll på en ny tråd med skånetour så man inte missar den vill ju gärna hänka på på touren big_smile ha d gott allihopa big_smile

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

2 201 Inlägg
18 februari 2008
läste att datumet är flyttat. vilket datum är det nu då?

1 585 Inlägg
18 februari 2008
Ska aldrig admin ta bort tråden så kajlie kan göra en ny?wink
Miniträffen är flyttad till den 12/4 så jag skulle kunna tippa på att touren är flyttad till juni månad när vet jag dock inte..hmm
Senast redigerat av Jolle87 (18 februari 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
Nä det var ju attans vad sega dom e med att ta bort tråden hmm

36 Inlägg
19 februari 2008
Kajlie skrev:
Nä det var ju attans vad sega dom e med att ta bort tråden hmm

Kan man inte starta den nya tråden ändå och bara igronera denna?
Eller denna måste försvinna innan man kan göra den nya?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
jag vet inte hur dom reagerar på om man lägger upp 2 trådar om exakt samma sak, chansen finns ju att dom tar bort båda 2 då.

36 Inlägg
19 februari 2008
Okej.
Då är det bara att vänta då, den som väntar på något gott väntar juh aldrig för länge smile

2 201 Inlägg
19 februari 2008
Kajlie skrev:
jag vet inte hur dom reagerar på om man lägger upp 2 trådar om exakt samma sak, chansen finns ju att dom tar bort båda 2 då.

pm:a chrizz

Sök