Kungen-EssE skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kungen-EssE skrev:
Hade du dökt upp till mötet eller någon annan "arrangör" hade vi inte varit i behov av Amit.
Så var tacksam för hjälp..
Alla bor inte i Malmö, kanske därför alla inte kom?. Tänkt så långt? smidigare och hålla möte centralt i skåne så att alla haft lika långt och köra?. Vadå tacksam för hjälpen?, tycker du börjar bli lite kaxig nu.
VA snackar du om kaxig?
snart fixar jag så du och jag har möte ENSAMMA..
kom inte här och kaxa mot folk du ej känner..
För det första: snart fixar jag så du och jag har möte ENSAMMA... Kan MYCKET väl tolkas som ett hot!
För det andra: Jag var inte på mötet pga jobb!
För de tredje: De enda jag väntar på som e representant för LA är: Tiden då vi kommer TILL LA och hur länge vi tänker STANNA! Får jag bara den infon så blir tillstånd o platsen fixad!
Därför tycker även jag som dom flesta här: När kommer infon?
Vi som rep för städerna borde fått den samma dag som mötet var!(Tycker jag)
Även om de e 5 månader kvar så måste man tänka på att för var dag som går så blir risken större att den platsen som vi skall stå på i dom olika städerna blir uthyrda till någon annan! (För dom som inte fattat de än så MÅSTE de fixas tillstånd i ALLA städer!)
Sist men FAN INTE minst: Lägg ner ALLT JÄVLA skit snack o gnäll hit o dit! För fan vi e väll vuxna människor!
Rätta mig om jag har fel!
De e jy meningen att vi skall kunna träffas o ha kul ihopa! INTE springa o titta snett på varandra!
För fortsätter det såhär med allt skit snacka o sånt så kommer jag dra mig tillbaka o någon utställning i LA kommer de inte bli! 1 Stad mindre!
Sä för fan skärpning nu killar! Vi skall fan ha kul som satan den helgen
Eller?????????