3515
Sök

En bra "stylings" bil...

7 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Hey, Jag undrar om det finns nån bra "stylings" bil för ca 10,000kr, beg såklart

MvH // Sylvester

7 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Steifan, Tack så mkt för ditt svar, men det va inte riktigt det jag letade efter, den ska va liksom...som Opel Calibra, den formen typ....hoppas att ni förstår

MvH // Sylvester

375 Inlägg
22 januari 2008
Du får nog lite problem att hitta nåt i stil med calibra för 10000. Om du ska styla och fixa så vill du nog inte ha någon slutkörd rosthög heller så höj budgeten lite om det är möjligt. Annars är det bara att kolla vad du kan hitta på blocket.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 januari 2008
Får man inte en calibra för 10k då? tongue annars så kan jag bara säga vänta tills du har råd med en mer reiälare bil.. finns ingen mening alls att styla en bil i 10k klassen.

Bmw osv..

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
22 januari 2008
Audi gt coupe?

Whine whine!

Avstängd
1 031 Inlägg
22 januari 2008
vänta med att styla tills du har sparat ihop mer pengar...

huh?
10 427 Inlägg
22 januari 2008
Opel Vectra (90-94)

Nissan Primera (91-94)

Får man ju för typ 10 000.
Lite mer åt Calibra-hållet än VW Golf II wink

1 364 Inlägg
22 januari 2008
aenfors skrev:
Du får nog lite problem att hitta nåt i stil med calibra för 10000. Om du ska styla och fixa så vill du nog inte ha någon slutkörd rosthög heller så höj budgeten lite om det är möjligt. Annars är det bara att kolla vad du kan hitta på blocket.

Sålde min calibra för 14000kr nybesiktad och nyskatt med massor av nya delar..big_smile

7 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Det blev en SAAB 9000CS 2.3 16v smile Den va billig, kanske inte den bästa stylings bilen, men en bra första bil.

10 Inlägg
26 januari 2008
hur gör man om man vill skriva in en fråga i forumet? blev precis medlem

4 299 Inlägg
26 januari 2008
Grattis, 9000 är bra förstabilar. Bara man inte hittar krångelollen orvar som jag verkar ha gjort roll
De må kanske inte finnas mycke färdig styling till den, men då får man ist en personligare bil jämfört me tex golf som lätt blir en i mängden smile Så lycka till me den, finns mer och göra än vad man tror wink

/Jacob
Senast redigerat av Rallyhalle (26 januari 2008)

4 299 Inlägg
26 januari 2008
indra skrev:
hur gör man om man vill skriva in en fråga i forumet? blev precis medlem

De står "Skapa ny tråd" uppe till höger.

10 Inlägg
26 januari 2008
tack

10 Inlägg
26 januari 2008
Skapa ny tråd? hittar inte de. är det på min sida? eller på forum sidan

Sideways.nu
873 Inlägg
26 januari 2008
indra skrev:
Skapa ny tråd? hittar inte de. är det på min sida? eller på forum sidan

tryck på forum uppe till höger sen gå in i en kategori som passar till frågan sen så bör du se "Skapa ny tråd"

Sorry för offtopic

Back to topic smile

Jag har en Primera (91a) finns inte så mycket styling till den om du inte vill bygga själv och jag gav under 10k för den smile

Men ett tips är japanare...
Senast redigerat av FluGan (26 januari 2008)

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

7 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
FluGan, Nästa bil blir att en japanre ^^ Dom där läckra drifting bilarna big_smile

1 436 Inlägg
27 januari 2008
Haha, har själv en 9000 CS... En av de få bilarna jag inte vet om någon styling till!

Visst allt går ju att lacka och bygga själv men bolt-on finns inte mer än vita blinkers, sänkfjädrar, fälgar och sportavgas...

Iofs kan man ju slänga på Aero-kjolpaketet, tror även att BMW E36 M3-kjolar passar om man gör egna fästen. Lyktorna till de samma skall även gå att få fast i fronten. Men då blev det ju en hel del extra arbete.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

2 751 Inlägg
27 januari 2008
Caffe skrev:
Haha, har själv en 9000 CS... En av de få bilarna jag inte vet om någon styling till!

Visst allt går ju att lacka och bygga själv men bolt-on finns inte mer än vita blinkers, sänkfjädrar, fälgar och sportavgas...

Iofs kan man ju slänga på Aero-kjolpaketet, tror även att BMW E36 M3-kjolar passar om man gör egna fästen. Lyktorna till de samma skall även gå att få fast i fronten. Men då blev det ju en hel del extra arbete.

Finns en anledning till det big_smile Saabar är snyggast när dom är stilrena smile

Who Djaa bless no man curse

Sök