3488
Sök

Seriösa motortjejer sökes!

455 Inlägg
4 februari 2008
Vi gjorde nog inte de sad ir så har vi för heta bilar för de här big_smile Du i alle fall, min kommer efter sommaren ir våren smile Om vi har tur så kanske de dimper ner något i korgen men annars får vi nog skaffa oss nå eget wink´Hehe
Senast redigerat av Car_Babe (4 februari 2008)

274 Inlägg
4 februari 2008
Car_Babe skrev:
Inte fick jag nå svar om vad de handlade om! Mkt mkt dålig stil hör ni!!

neckwomen_88 skrev:
Vi dög nog inte car_babe  sad  eller finnes hoppet fortfarande?

Tror inte alls det är det de handlar om big_smile

Om du/ni vill veta mer så tycker jag ni ska kontakta trådskaparen via PM själva så får ni nog veta vad det handlar om!
Tror bara inte hon hunnit med att läsa det ni skrivit i denna tråd! wink
Senast redigerat av MissMotor_ (4 februari 2008)

Starter
98 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Hej hej, ursäkta om jag inte hunnit pm:a ni som är intresserade o nyfikna. Men pma mig ist så ska jag berätta vad det är för hemlighetsmakeri wink

(Pendlar 28mil dagligen så har inte haft riktit tid att läsa så mycke på forumet..hoppas ni har förståelse.. men pma mig som sagt så ska jag berätta wink)

/Maria

Starter
98 Inlägg
Pfffft
906 Inlägg
5 februari 2008
Har visserligen inte kört mer än på skoj med bilen. Körde cross när jag var liten däremot så detta låter ju intressant!  //C

Umadbro?

22 Inlägg
5 februari 2008
Goodis skrev:
jag sysslar inte me nån motorsport.. men jag är seriöst motorintresserad!! big_smile

Då är vi två!big_smile
Kul med en massa tjejer som verkligen ÄR intresserade, och inte bara säger att dom är det för att få uppmärksamhet! Fler såna behövs!big_smile

Meerx
7 februari 2008
De finns många motor intresserade tjejer här . Även utan för g.org .
Men alla vågar inga säga nått . För killar tror inte att tjejer kan .

Men de kan vi cool

Nattracet crew
29 Inlägg
11 februari 2008
Tjejer kan mer än killar tror smile

Sök