3650
Sök

Köpa Stereopaket Från BRL?

13 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Tjenare, tänkte införskaffa mig lite nytt ljud till bilen, och hittade rättså billigt paket på brl.

http://www.brl.se/main.aspx?mc=9&c=9&p=5461

De paketet för 998 på startsidan där.

Hittar dåligt med recensioner Såå jag tänkte höra med er om någon haft något liknande som kan berätta hur de spelar.

Vet att gas inte är något höjdarmärke men bara ifall det funkar sådär (Tills vidare)

Skall komplettera med en jbl bas jag har liggandes och antagligen ett jbl steg.

Senså har jag sett att lågnivåutgångarna ligger på Tex 2,5v Varför är det olika och vad är bäst? smile

Mvh Sypro

Smart chimps talk Swedish
289 Inlägg
27 januari 2008
Desto högre volt på lågnivå, desto bättre..  varför? ja det får någon annan svara på smile

13 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Mmh, jag antog detta med, men ger det bättre signal till steget lr vad är det som blir bättre smile Renare ljud, Mindre brus? lr Klarare bas? lr nått sånt kanske smile Någon som sitter på smaskig information?

1 634 Inlägg
27 januari 2008
volten på lågnivån är ganska ointressant. Inte direkt det du skall gå efter när du köper stereo. Finns betydligt dyrare stereos med 2,5v lågnivå.

Säkert ett jätteprisvärt paket, har du inga högtalare i bilen alls nu eller är högtalarna sprängda? Jag hade ju inte bytt ut orginal mot detta. Men har du köpt en gammal bil utan stereo och högtalare så självklart är detta kalas, 1000kr för stereo, framsystem och 6/9". Glöm inte högtalarkablar om dessa inte redan är fördragna i bilen.

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

Sök