3564
Sök

hjälp ang DEH-P5900MP

38 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Hejsan. undrar bara om det är någon som har en DEH-P5900MP här? Behöver lite hjälp med en inställning.
Jag har dragit lågnivå kabel till ett slutsteg. Har kopplat in mina 2st 8" högtalare.

Mitt problem är nu att jag får inte dom att spela hela mellanregistret :S Stereon använder högpassfilter och filtrerar av vid, ja just nu 125 Hz. Man kan gå ner till 50 Hz har jag för mig.

Jag vill nu få bort högpassfiltret så att mina högtalare kan spela toner över 125 Hz. Hur gör man detta? Någon som vet ?

452 Inlägg
29 januari 2008
stäng av stereon, tryck på rotary knappen (den stora runda) då får du upp en del menyer där du kan ändra lite oloka inställningar. Allt står förklarat i bruksanvisningarna annars

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

38 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Team_Bilradiohuset skrev:
stäng av stereon, tryck på rotary knappen (den stora runda) då får du upp en del menyer där du kan ändra lite oloka inställningar. Allt står förklarat i bruksanvisningarna annars

Tack så mycket. problemet löst big_smile Var lite förvirrad eftersom bruksanvisningen sa att man skulle trycka på function knappen. Missade dock att ca 3 sidor innan står det att det skall göras när man startar stereon.

Sök