Hur är det med golvmattor då? går de få dem i annan färg på nåt vis. ? utan å köpa ny alltså Så helskotta formgjuten i 240 så tvivlar på att ja klarar få till i nytt tyg faktiskt :S
Använd "äkta" billack som man helt enkelt matterar till önskad glans/matt nyans. Har gjort det på ett antal dörrsidor, stolar och tom skoterdyna. Det sitter som berget och har bra slitstyrka. Kom ihåg o rengör noga som faan först. Går även att få på spray som lack-firma tillverkar...kan även få den i bilens orginalkulör om du har färgkod.
Hur är det med golvmattor då? går de få dem i annan färg på nåt vis. ? utan å köpa ny alltså Så helskotta formgjuten i 240 så tvivlar på att ja klarar få till i nytt tyg faktiskt :S
jag har redan färgat mina golvmattor.
Jag köpte sådan man andvänder för att färga kläder med multifiber skall det vara och tryckte in minna mattor i tvätt maskinen.
Finns vinyllack, brorsan målade taket med det det blev helt ok
Jag har målat med hot rod heavens sprayfärg för vinyl, för en herrans massa år sen och det funkade helt okey för tak. De flesta ändå inte sitter med ficklampa och tittar rakt upp i taket hela tiden