men vi kör på väla så är det bedtämmt så är det en sak mindre att diskutera om eller? hehe mitten av maj tycker jag låter bra. men om man tar de på en helg får man ju ta när där är lite folk. bara undrar om man tar de på en fredag kväll så hur är de med ljuset på välas parkering då tänkte mer så man ser alla andras fina bilar
man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P
men vi kör på väla så är det bedtämmt så är det en sak mindre att diskutera om eller? hehe mitten av maj tycker jag låter bra. men om man tar de på en helg får man ju ta när där är lite folk. bara undrar om man tar de på en fredag kväll så hur är de med ljuset på välas parkering då tänkte mer så man ser alla andras fina bilar
Tror det är relativt ljust vid den tiden på året. Annars kör vi på i slutet av Maj, så vi kan låta sommaren göra sitt litta . Däremot dagen får vi ju bestämma. Fre eller lör?.
Nu har jag skrivit 2st datum på första sidan och ett klockslag! Är det ingen som säger till så sätter jag ett fast datum. Tiden 20.30 tycker jag passar bäst! Eftersom dom stänger Väla kl 20.00 och det brukar va mycket folk där under helgerna!.
Det kvittar vilket datum bestäm du ett av dem sen är det ordnat. tiden låter bra för då har dem flesta hunnit därifrån så kan vi va där utan massa andra...ser framemot det
man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P
Larssonn anmälde sig för ett tag sen, om jag inte minns fel! Men klart jag skriver upp dig Kajlie. Har undrat vart du hållit hus dom senaste dagarna. Går ju inte att få tag i dig!
Larssonn anmälde sig för ett tag sen, om jag inte minns fel! Men klart jag skriver upp dig Kajlie. Har undrat vart du hållit hus dom senaste dagarna. Går ju inte att få tag i dig!