Finns säkert nån fin tråd för roliga situvationer.. så hänvisa gärna dit innan ni börjar grymta ;P
Men iaf.. jag jobbar på OKQ8 och där får man höra rätt roliga saker, men nu på sistone har jag hört 2 lite extra fina grejjer.
1. En väldigt blond tjej , finaste klädmärkerna.. 2 hg smink i fejjan står o tankar ute på plan, och kommer in snackandes i telefon.. Hon pratar med groooov östermalms-dialekt och nochalant ( de stavas så...8-)) pratar i telefonen medans hon betalar och jag tjuvlyssnade..
Stockholm - Norrtälje körde hon ... ( ca 7-8mi )
"... assåååh.. jag körde 50km/h hela vägen från stockholm hit HEEELA motorvägen..! .. Haha jaag VET de va helt sjukt .. asså.. jag körde så sakta för assååh jag såg INGENTING.. haha jag VET.. för assååh.. jag vet inte hur man sätter på helljusen på min bil ..asså.. de fick jag inte lära mig på trafikskolan! "...
jag höll på o dö-situvation 1 ..
2. Lite tidigare i veckan tog jag emot en lastbil ( vi hyr ut bilar etc ) och de som hade hyrt var 50+ tanter som var väldigt upprörda över att spolarvätskan var slut i den..
jag sa - Okej då får jag be om ursäkt om för det, det ska självklart vara fullt när man hämtar ut..
Ena damen - AH det är ju typiskt såhär på landet..
jag -- hah okeej?.. men ni kunde ju svängt in på nån mack o köpt o så hade vi sjävlklart gett er pengar.
damen igen - VART DÅ?!.. mitt i skogen eller?!!..
Så drog hon till med.. " alltså ingen spolarvätska.. TYYYPISKT lantisar!!"
näradöden-skratt-attack nr 2
Dom va säkert roligare om man va där.. men ni får försöka leva er in i det.. Och dela gärna med er med roliga situvationer
jag va tvungen o skriva av mig de där bara