1878
Sök

Baslådepaket på brl

32 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
är Rockford Fosgate Baslådepaket 2x12 tum ett bra paket eller är det bara nått dom luras med för att tjäna pengar täkte fråga någon som vet för jag är inte så haj på billjud.

frågar för att jag funderar på att köpa det men det är rätt mkt pengar det handlar om...

www.brl.se

1 019 Inlägg
12 december 2005
Tycker du ska bygga eget istället  jag wink Billigare big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

412 Inlägg
12 december 2005
Davv3 skrev:

vad du tycker är väll inte rellevant? Han ville ju ha svar på frågan inte på någonting annat..

On topic: vad jag har läst och hört av lådan så har det varit spridda skurar, vissa tycker dom är jättebra och vissa tycker att dom är dåliga.
Provlyssna är väll det enda du kan göra?

32 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
jo men då kommer det att man säkert inte får prov lyssna i butiken utan måste köpa grejjerna :S  det tycker jag är lite sådär alltså för det är ändå ganska mycket pengar det handlar om

32 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
och sen det att jag inte är så haj på ljud

10 287 Inlägg
12 december 2005
Här:

--------------------------------------------------
Returrätt/ångerrätt
Om du mot förmodan inte är nöjd med varan kan du skicka tillbaka den inom 30 dagar och få pengarna tillbaka. (Enligt lag har du som konsument 14 dagars ångerrätt. Den rätten har BRL Electronics förlängt till 30 dagar). Viktigt att bifoga fakturan, som följde med paketet, samt att "Retursedeln" är fullständigt ifylld. Varorna skall återsändas i oskadat skick i originalförpackning väl emballerade med betald frakt. Adresslapp får ej sättas direkt på originalförpackningen.

Innan du skickar tillbaka en vara måste du kontakta oss på telefon 019-20 67 50 för att få ett returnummer. BRL Electronics ansvarar inte för returnerade varor utan returnummer!
----------------------------------------------------

Men det är klart att man skall kunna lyssna på ett dyrt paket i butiken (även om det är tveksamt då det skiljer massor mot hur det beter sig i bilen).

Mvh
Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

32 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
yikes najs då e det bara att åka dit och lyssna da. men om det låter bra där så borde det låta bra i bilen.

10 287 Inlägg
12 december 2005
Har man tummen mitt i handen, inga verktyg etc så blir det knappast billigare och måhända inte bra. Så det finns faktiskt anledning att köpa färdiga saker ibland.

(Inget fel på folk som har tummen mitt i handen - det är bara ett konstaterande att alla inte är lika)

Mvh
Göran

Davv3 skrev:

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök