JAg vill skrika och slå någon hårt just nu , är det någon som kan och har lust att förklara för mig hur man får en ganska matt front spoiler på en ganska glansig bil så färgen matchar? min frustration är på topp nu!
Det är bara att börja måla reflektioner och se glad ut. Det är reflektioner som får bilen att se blank ut. Alltså måste frontspoilern och ha det. Det är väll härligt?
Man kan börja med att försöka klippa in så mycket som möjligt från originalspoilern och sedan måla resten. Eller så gör du allt från scratch och använder originalspoilern som referensbild.
såhär blev min senaste modd, mina modds ser fortfarande så kantiga ut å dålig kvalité, ,jag använder ju pen tool, förstår inte! tack för din förklaring iallafall ludde!
såhär blev min senaste modd, mina modds ser fortfarande så kantiga ut å dålig kvalité, ,jag använder ju pen tool, förstår inte! tack för din förklaring iallafall ludde!
det skämmer ganska mycket att inte skugga nätet just någonting, det bör ju ligga lite skugga i överkant åtminstonde
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
På något sätt så måste jag säga att jag älskar din mobb xaren!! Men samtidigt känns det som att något stör mig, vet inte vad det är, men det är iaf inget i frontpartiet, för det har du fått till otroligt snyggt måste jag erkänna!
Edit; Kan vara att jag inte tycker färgen va jätte snygg och att jag inte tyckte fälgarna passa med den lacken, men fälgarna älskar jag iofs! hmm...
Är det någonting jag hatar i photoshop, så är det att markera hela bilen och sedan avmarkera de man inte vill ha målat, men jag kanske ska göra de endå, färgförslag?