går det att lixom kopiera flera bilder i samma inlägg?, så man först inte behöver göra ett inlägg klistra in första bilden och sedan göra det inlägget gå tillbaka till fotoalbum kopiera en annan bild och redigera inlägget.
Gillade verkligen hur du hade fått till skuggningen på framrutan, riktigt snyggt! Men nu tycker jag du ska ägna dig åt PS tävlingen! Alltid lika kul att se dina brush-bidrag där! *fjäsk fjäsk!?* haha
Ja jag håller mig till ganska extrem conceptstuk på bilarna och det faller inte alla i smaken och det gör mig inget jag kan iaf säga att jag har en egen stil och ingen gör som jag så är unik i mina bilder
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P
Det var inget negativt i det jag skrev, så ta inte illa upp, tror inte du gjorde de iofs, men något som dock är otroligt är dina "vents" dem är jag jävligt avundsjuk på för sånna lyckas jag aldrig med.
Nej tog inte illa upp är glad för att jag är unik i mitt tänkande Kan kanske ha med åldern att göra eller att jag är kvinna men hur som helst är jag tacksam för all kritik både negativ och positiv det är det man söker när man postar sina bilder. Och det är jag nog inte ensam om
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P