4247
Sök

Airbrushar som hobby

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
21 februari 2008
boneyard skrev:
Hyper.. det beror helt på vad det ska vara för motiv på... jag hatar maskering så det får bli frihand som gäller. 1000 lapp och uppåt beroende på vad det ska bli. helbil i flammor nånstans mellan 5-7000 kanske en hojj 3000 och uppåt

men fria händer och om bilen är svart och om jag har lite fritid över så skulle jag kunna måla bara för kul också... men då återstår ju klarlackningen då förståss men det finns ju sånt folk itrakten med wink

// Tomas

Okej.. ska lägga detta på minnet smile...
I vilket fall som hälst...
Om jag nån gång bestämmer mej för att ha nått kul motiv på bilen,
så kommer jag i så fall kontakta dej smile
Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
21 februari 2008
Grymmt målat! Blir min bil klar nån gång å känner för motiv på den så ska jag tänka på dig wink

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

50 Inlägg
21 februari 2008
Du skulle inte vilja måla the grim reaper på  mitt ljudsystem i sommar när det byggs om till glasfiber?

50 Inlägg
21 februari 2008
Diggade verkligen första bilden på sidan fem otrollligt coool=) kan du måla hela min inredning i det motivet??

shit va otroligt duktig du ee

98 Inlägg
22 februari 2008
Man kan ju inte annat än att hålla med folket som talat. Har velat lära mig men tror inte jag har tillräckligt mycke skillz.smile

10 Inlägg
22 februari 2008
Trådstartare
Behövs inte så mycket skills... lär dig tricken så målar du som en kung sen... själv har jag väl pallrat mig halvägs av dit jag siktar. men visst det hjälper om man har lite i ryggsäcken redan från början.

å sluta nu, jag kanske blir maillig och då är det erat fel wink

www.boneyard.se finns lite av mina verk.

Allfixare
1 475 Inlägg
23 februari 2008
Hehe, ja du ser hur det går. hoppas att folk menar allvar oxå när dom ringer, drygt med time wasters... Du har väl fan all rätt att va mallig, jag har då inte sett nån "kladda" lika bra som dig i sverige iaf... Synd att jag aldrig har nån bil tillräckligt länge så du kan måla den=) Vi höres. Ha det fint du med /// Kris.

Sök