enligt förra ägare så ska bilen ha steg 3 från bsr. men det tror jag inte på, har tittat på chippet i bränsleboxen och hittar inget som tyder på att bsr har bytt ut de eller programerat om det. dessutom sitter det endast bsr halvsats avgassystem på vilket inte heller borde tillhöra steg 3.
hur mkt ska bilen ladda original?
fråga nummer 2 är att jag tror ja har en söndrig magnetventil då laddtrycket skiftar från 0,7 till 1 bar. det svajar inte men det är olika nästan varje gång ja gasar på.
Jag hade med fått höra jag hade BRS chip i min volvo, ringde upp dom för o kolla och dom sa att dom alltid märker upp chip med deras info typ BSR och nummer.
När det handlar om bilar är det inte svårt att spara all info i en pärm och stoppa undan i hyllan.. Underlättar för nästa köpare och för dig om den blir stulen !!
slutade med kvitton när man inte fick nått betalt för grejer man gjort på bilen av försäkringsbolag....är inte alltid dom ersätter grejer...visst kan man samla kvitton i pärm men är inte alltid en köpare kollar dom grejerna...utan dom kollar många gånger mer på skick på bilen,har jag sett när man sålt bilar själv.
jag själv sparar kvitton på det ja köper till bilen som ja inte tänkt ersätta med original när den ska säljas. och ja tror inte han ja köpte bilen var den som chippade den heller