Lerumsblondinen i gula epan vem är du? :)

ThimNyberg Janas! lattmask
13 juli 2008 · 177 Inlägg

fortfarande konverseras det om lilla Alexandra:P hehe ^^ du som startade tråden har väll hittat henne nu lr? hehe annars så kom till lerum så ringer jag upp henne så kan du inte missa henne tongue haha ^^

den rullar^^
d.fagersten
13 juli 2008 · 150 Inlägg

Jajjemen vet precis vem hon är nu, men denna tråden lever visst vidare nu efter att hobn var med i bilsport, halva garagets medlemmar står nog på beundrarlistan hehe wink Du får hålla hårt i henne Tim.. smile

Kör lite av varje ;)
ErikJohansson
15 juli 2008 · 174 Inlägg

Goofys skrev:
http://www.bilsport.se/bildarkiv/14/s_4869dc89e312e.jpg

En söt liten donna!

fint med en NOS dekal på en epa

ThimNyberg Janas! lattmask
15 juli 2008 · 177 Inlägg

d.fagersten skrev:
Jajjemen vet precis vem hon är nu, men denna tråden lever visst vidare nu efter att hobn var med i bilsport, halva garagets medlemmar står nog på beundrarlistan hehe wink Du får hålla hårt i henne Tim.. smile

tyvär e hon inte min tongue men ni ska passa er tongue skyddar den lilla tösen från volvo raaggers med meduza påhögsta volym (resten klarar hon bra själv tongue hehe (bruden slår rätt hårt tro mig tongue))
hAHAAHAHHA:p

den rullar^^
Silverbilar Avstängd
16 juli 2008 · 159 Inlägg

Detta är forum för riktiga bilar. inga traktorer . WAKE UP smile

ErikJohansson
16 juli 2008 · 174 Inlägg

ThimNyberg skrev:

d.fagersten skrev:
Jajjemen vet precis vem hon är nu, men denna tråden lever visst vidare nu efter att hobn var med i bilsport, halva garagets medlemmar står nog på beundrarlistan hehe wink Du får hålla hårt i henne Tim.. smile

tyvär e hon inte min tongue men ni ska passa er tongue skyddar den lilla tösen från volvo raaggers med meduza påhögsta volym (resten klarar hon bra själv tongue hehe (bruden slår rätt hårt tro mig tongue))
hAHAAHAHHA:p

din bil ser precis ut som en sån där volvo raggares bil som maxar eddie meduza.. hmmm

Riikard BWG VP
16 juli 2008 · 69 Inlägg

ErikJohansson skrev:

ThimNyberg skrev:
tyvär e hon inte min tongue men ni ska passa er tongue skyddar den lilla tösen från volvo raaggers med meduza påhögsta volym (resten klarar hon bra själv tongue hehe (bruden slår rätt hårt tro mig tongue))
hAHAAHAHHA:p

din bil ser precis ut som en sån där volvo raggares bil som maxar eddie meduza.. hmmm

HAHAHAHA, tänkte precis samma sak.. lol lol roll

FreddeK
16 juli 2008 ·

tyvärr så kommer inte trådskaparen få limma!

NeonX
16 juli 2008 ·

HAHAHAHA, fyller på tråden då, söker de två blondiner som körde ifrån mig så det skrek om det ur lundbytunneln i en gul chevrolet SSR nån gång för nån månad sen, ville bara säga grattis ni vann....jag försökte inte racea....jävla oflyt att försöka lägga sig jämnsides bara för att bli ifrånåkt så de skriker om det. nån som vet vilka dom e då?

ThimNyberg Janas! lattmask
16 juli 2008 · 177 Inlägg

ErikJohansson skrev:

ThimNyberg skrev:

d.fagersten skrev:
Jajjemen vet precis vem hon är nu, men denna tråden lever visst vidare nu efter att hobn var med i bilsport, halva garagets medlemmar står nog på beundrarlistan hehe wink Du får hålla hårt i henne Tim.. smile

tyvär e hon inte min tongue men ni ska passa er tongue skyddar den lilla tösen från volvo raaggers med meduza påhögsta volym (resten klarar hon bra själv tongue hehe (bruden slår rätt hårt tro mig tongue))
hAHAAHAHHA:p

din bil ser precis ut som en sån där volvo raggares bil som maxar eddie meduza.. hmmm

F*n oxså, ni kom på mig:P näe meduza är det inte som maxsas i min bil:P hahaha

den rullar^^
horsekiller
16 juli 2008 · 747 Inlägg

Hon är ju med i Bilsport nu det sista nr.

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
roxe Jesus didn´† Tap
16 juli 2008 · 1 146 Inlägg

Fattar inte vafan a-traktorer/epa har att göra i bilsport!! Ser ju bara mongo ut...

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
hedley Saaboholic
23 juli 2008 · 3 129 Inlägg

roxe skrev:
Fattar inte vafan a-traktorer/epa har att göra i bilsport!! Ser ju bara mongo ut...

Haha så rätt. Men om vi köper en åkgräsklippare drar på alu folie runt "fälgarna" döskalle knopp och feta dekal trimmet med typ "nos" och varnings skylt osv.. då borde man la lätt få vara med i bilsport? sätter in en vässad 2-takts moppe motor också!

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Thaien
23 juli 2008 · 933 Inlägg

hedley skrev:

roxe skrev:
Fattar inte vafan a-traktorer/epa har att göra i bilsport!! Ser ju bara mongo ut...

Haha så rätt. Men om vi köper en åkgräsklippare drar på alu folie runt "fälgarna" döskalle knopp och feta dekal trimmet med typ "nos" och varnings skylt osv.. då borde man la lätt få vara med i bilsport? sätter in en vässad 2-takts moppe motor också!

Men det är väl endå en jävla skillnad mellan en gräsklippare och en epa/a-traktor?
Jag själv har inget emot att dem har epa/a-traktorer  i bilsport, bara dem är finna just som denna 740, jag menar det finns mycket fulare epa/a-traktorer och tycker det är bra att dem får vara med. Jag är väl den enda som tycker det här. wink

BMW M5 (1999)
Spethz_
23 juli 2008 · 212 Inlägg

d.fagersten skrev:
Någon som vet vem blondinen i den gula epan från lerum (GBG) är?? Epan är byggd på en 760 eller liknande runt -88års modell. Riktigt sjysst bygge ser lite ut som 850 pickup fast med S70 bakdel och 760/940 front och 850 stötisar har jag för mig..

Epan och ägaren var även på weels and wings i somras, men har sett henne i lerum ett flertal gånger. Vill veta vem du är ..! hehe smile

Tacksam för tips om vem hon är smile Pma mig isf smile

Hon var med i senaste numret av bilsport.  Det är den förra ägaren som gjort allt jobb med traktorn och det tog en sån lång tid för han så att när han knappt var färdig så var det dags för b kort. smile Namn och info om henne stod ju i tidningen så det är bara att läsa det. wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang