Någon som vet vem blondinen i den gula epan från lerum (GBG) är?? Epan är byggd på en 760 eller liknande runt -88års modell. Riktigt sjysst bygge ser lite ut som 850 pickup fast med S70 bakdel och 760/940 front och 850 stötisar har jag för mig..
Epan och ägaren var även på weels and wings i somras, men har sett henne i lerum ett flertal gånger. Vill veta vem du är ..! hehe
Varför inte bara skriva här i tråden så att alla får en chans att ragga på henne ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Har inte den blekaste vem tjejen är, men det är ett riktigt snyggt bygge, ser ut att vara s70 bakdel och 740 framdel med s70 front, addon kjolar, och om jag inte ser fel v70 bakruta? sen 960 handtag, nån vinge? och lister m.m. men vet inte vad det är för skärmar? Sen hur man kan lägga så mycket tid/pengar på en epa det är ju en annan historia, då hade jag fan hellre kört moppe:)
"Jag körde på en tjej idag, hon föll ner i diket. Men lika glad är jag för det för jag får knulla liket!"
(Melodi: Jag fångade en räv en dag...)
haha ser de 7 små dvärgarna på julafton:P
hmmm.. tysk tecknad version?
Bästa versionen ju
Fast nån fet tjej med epa-traktor kommer jag ju iofs inte ihåg från just den filmen, hmmm
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Den stog på elmia oxå ju? Har för mej att hon ehter Matilda eller något sånt.. all info stog på skylten på elmia xD så kolla på bilder därifrån. har själv epa så kollade extra noga
Glömt va hon heter men vet detta.. Lite klyschit men har en polare som känner henne. De är ett jädra ihopkok dedär.. 740 från början, sen ah.. De är ju bara o titta på bilderna.