hihi... känner igen det där, men om man tar en mkt tunn trasa eller ett gammalt lakan på handen så känner man ojämnheter nästan ännu bättre tyckte jag!
Plus att man slipper bli skitig då hehe
HAHA.. e man rädd för att bli skitig så ska man nog byta hobby..
Vet inte ens om man ska försöka komma på nått vettigt o skriva som kan beskriva det du gör! Helt underbart grymt!!! Är väll igentligen bara en sak som borde vara på Polon som jag inte sätt än(kanske kommer, vad vet jag?) men en riktigt grym böserblick är ju ett måste i mina ögon iaf när resten av bilen är så grym!
Finns hur mycket inspiration som helst o hämta ur den här tråden!Kommer säkert att komma till stor annvändning om man skulle börja snickra ihop lite egna saker framöver:)
Stort lycka till med "resten" nu med!!
Mvh Kalle
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Den ser ut att vara väldigt ömtålig ? Grym breddning annars
BTW undrar jag en sak om man bygger egen breddning med hjälp av fogskum som mall och sedan tar glasfiberduk med poliester på gröper man bara bort byggskummet sen eller hur är smitigaste enklaste och mest prisvärda altenativet att göra en egentillvärkad breddning ?
Den ser ut att vara väldigt ömtålig ? Grym breddning annars
BTW undrar jag en sak om man bygger egen breddning med hjälp av fogskum som mall och sedan tar glasfiberduk med poliester på gröper man bara bort byggskummet sen eller hur är smitigaste enklaste och mest prisvärda altenativet att göra en egentillvärkad breddning ?
/(/ victor
ömtålig? nädå den är stabil.
enklaste är väl att ta en plastbalja av lämplig storlek, gjuta på insidan och vips så har du fet breddning.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!