2733
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

R1 driver!
5 128 Inlägg
1 december 2008
#841
Usch, aldrig kul när sånt här händer. Men iaf enorm tur att dom inte gjorde något mer mot saaben än att sno fälgarna, dock surt det med!


1 497 Inlägg
1 december 2008
#842
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Måste säga att det var ganska korkat skrivet..
Varför skulle det vara okej? mad

4 663 Inlägg
1 december 2008
#843
fy fan va surt med inbrott  lider med dig  ,  hoppas polisen tar dem
mvh robin

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
2 december 2008
#844
fan va surt fö dig!!!

de e lite de som e så surt mä att vara företagare. klart man vill göra reklam för sig, men vid sånna här tillfällen så önskar man att man inte gjort de.

hoppas det löser sig å du får tillbaka sakerna.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

4 767 Inlägg
2 december 2008
#845
Beklagar Adrian, verkligen jättetråkigt. Hoppas det löser sej med förs.bolag och polis och sådant.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Avstängd
1 557 Inlägg
2 december 2008
#846
Erick skrev:
Beklagar Adrian, verkligen jättetråkigt. Hoppas det löser sej med förs.bolag och polis och sådant.
word

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
2 december 2008
#847
fy fan vilket folk som gjort inbrott.. sad

136 Inlägg
2 december 2008
#848
Hammarslag skrev:

    Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.

HUUUUR Kan det nånsin va ok bara för att det är ett företag? Alla företag har privatpersoner anställda och kanske tom som ägare.. De drabbas ju indirekt eller tom direkt.. är det fortfarande ok då? Om nån snor "allt" från din arbetsgivare så de går i konkurs pga att försäkringen inte täcker, då drabbas du.. är det fortfarande ok då? Fattar inte hur vissa tänker....
Oavsett var stälder sker, och från vem, så är det alla vi, samhällets medborgare, som får betala.. nästa gång man köper varor är de lite dyrare för att täcka kostnader för försäkringar, eller för reparationer av inbrott, eller för att täcka kostnaderna för förlorade varor. Nästa gång vi tecknar en försäkring kostar den lite mer.. det är bara vi själva som drabbas...  usch o tvi!!!

___________________________________
It takes a lot of balls playing golf like I do!

457 Inlägg
2 december 2008
#849
magnuslindstrom skrev:
Hammarslag skrev:

    Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.

HUUUUR Kan det nånsin va ok bara för att det är ett företag? Alla företag har privatpersoner anställda och kanske tom som ägare.. De drabbas ju indirekt eller tom direkt.. är det fortfarande ok då? Om nån snor "allt" från din arbetsgivare så de går i konkurs pga att försäkringen inte täcker, då drabbas du.. är det fortfarande ok då? Fattar inte hur vissa tänker....
Oavsett var stälder sker, och från vem, så är det alla vi, samhällets medborgare, som får betala.. nästa gång man köper varor är de lite dyrare för att täcka kostnader för försäkringar, eller för reparationer av inbrott, eller för att täcka kostnaderna för förlorade varor. Nästa gång vi tecknar en försäkring kostar den lite mer.. det är bara vi själva som drabbas...  usch o tvi!!!
Kan inte mer än hålla med och fundera hur hammarslag tänker :S

1 464 Inlägg
2 december 2008
#850
Men gick inte larmet igång?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
2 december 2008
#851
TheBlackBullit skrev:
fan seriöst fan jag är trött på sånt folk asså jag går fan ut o hugger den jäveln som kommer i närheten av mina bilar
samma här..

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Glidarn
408 Inlägg
2 december 2008
#852
Fifaan va surt! jag lider med dig. Men du kan ju trösta dig me att du e riktigt djävla duktig på det du gör!!
Hoppas allt löser sig...

(obrut)

Medlem 34530
908 Inlägg
2 december 2008
#853
Så jävla tråkigt, madmadmadmadmad tyvärr så ser du nog inte de fälgarna igen. Hoppas bara du orkar sätta igång med saaben igen och att de inte förstörde eller tog dina verktyg.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

rakäre
1 275 Inlägg
2 december 2008
#854
I think that they should bring back hanging! mad

Or we could stitch up there asshole and keep feeding them, and feeding them, and feeding them,and feeding them


You have my number ................... use it if you think i could help in some way !


Top tips GET AN ALARM , NIGHT CAMERA , STEEL DEAD LOCKS , RAMMING RODS , 184Db SCREAMER , GAURD DOG OR A MACHINE GUN............
Senast redigerat av PaintWorX (2 december 2008)

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Avstängd
399 Inlägg
2 december 2008
#855
Adrian-Styling skrev:
Kommer fram till verkstaden i morse och vad ser jag då, porten står vidöppen, NEEEEEEEEEEEEEEEEJ

springer in och kollar, första jag ser är att fälgarna till Saaben är borta, går längre in 4 fälgar till borta och en hel del förstört.

Tack ska ni ha som gjorde det!

Ser ni såna här fälgar runt vetlanda, jkpg växjö m.m. säg till!

Båda är 19" 5x112

http://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/512815_z0znyk.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/512820_jo0ebk.jpg
riktigt brutalt det blir nu,  helt offatbrat yikes, va e det för fälgar hr letat som ett as efter såna(enkei...?), har alltid älskat dem sen need for speed underground komm ut :$, beklagar verkligen för inbrottet, sånt är inte kul när det händer sad, jag hoppas försäkringen täcker stölden...eller a...det mesta  iaf, skulle inte sitta dåligt med överbevakning o sånt, hoppas allt löser sej big_smile
Senast redigerat av KoSoVaR (2 december 2008)

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

rakäre
1 275 Inlägg
2 december 2008
#856
Why cant you do like this "Skriv Svar" instead of "Citera" KoSoVar ?

Write eg : Adrian , what a shame that you had thieves there last night , i hope that everything works out for you!

This way nobody will get pissed with you !

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

305 Inlägg
2 december 2008
#857
tråkigt när sådant händer, hoppas det löser sig för dig.

Men du kanske skulle ta bort din egen annons på fälgarna från blocket.
http://www.blocket.se/vi/19083490.htm?ca=14_s
Polisen lär ju direkt misstänka försäkringsbedrägeri annars.


2 982 Inlägg
2 december 2008
#858
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Menar du verkligen allvar?


Billjuds byggare
139 Inlägg
2 december 2008
#859
Fan vad surt:(sadsad Hoppas att du hittar orken att komma igång igen Adrian big_smile


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 december 2008
#860
AxlSam skrev:
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Måste säga att det var ganska korkat skrivet..
Varför skulle det vara okej? mad
Nu vet man ju var man har den mannen isf. roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.


Sök