2683
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

208 Inlägg
2 december 2008
#861
Jävligt tråkigt Adrian sad Hoppas det löser sig. Saaben kommer bli asjävlar tokfet endå:D
Senast redigerat av *_Slider_* (2 december 2008)


Hamster
817 Inlägg
2 december 2008
#862
Mycket tråkigt Adrian sad

Paul: what do you mean wit "or a machinegun"?? Its should AND smile + landmines and tripwires...


431 Inlägg
2 december 2008
#863
KoSoVaR skrev:
mm stöld är stöld, dem jävlarna borde halshuggas, främför ögonen på alla.
Finns nog folk som tycker desamma om dig wink

Hoppas att det löser sig med inbrottet, vore väldigt tråkigt ifall detta Projekt inte hinner bli klart pga av stölden.

// SnigeL

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
2 december 2008
#864
Adrian, läst igenom hela tråden alla 64 sidor, Det som imponerar mest på mig att du hela tiden leverar och delar med dig till oss smile Det är bilder på nästan varje sida och de gillar jag riktigt mycket !!!

Fortsätt så här (Y)..

Ang Inbrottet så är dom sluga dom jävlarna, man måste ha rejäla grejor på dörrarna och larm för dom ska hindras sad


392 Inlägg
2 december 2008
#865
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Haha! hoppas du driver?!

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

rakäre
1 275 Inlägg
2 december 2008
#866
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.




We only have one word in English for this kind of idiotikness ...................*TWAT*......................
Senast redigerat av PaintWorX (2 december 2008)

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
2 december 2008
#867
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.

--------------------------------------------------------


Nazty skriver:
Du har nåt stort fel i skallen om du är seriös!!!!!
Senast redigerat av Nazty (2 december 2008)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

rakäre
1 275 Inlägg
2 december 2008
#868
Paul: what do you mean wit "or a machinegun"?? Its should AND  + landmines and tripwires...

Hell Yeah

Ok enough off topic .............. everybody , back to work !

And a machine gun smile

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

MadLamb Racing
372 Inlägg
2 december 2008
#869
tråkigt att höra.. man blir alltid förbannad när folk inte kan skilja på sitt å andras.. idioter d är va dom är.. lider med dig!

"De är polerat!"

Garaget Video Crew
842 Inlägg
2 december 2008
#870
Tråkigt för dig och kunden! =/ Hoppas ni får tag på rövhålen!

Men tappa inte stinget bara för det du gör e grymmt!

100 Inlägg
2 december 2008
#871
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Är ditt användarnamn en förklaring på vad du fått i huvudet? Stöld och skadegörelse är det ju bara idioter och talanglösa som håller på med! Det spelar väl ingen roll om företaget är stort eller inte? Har du nåt emot personer som lyckas i livet? Ett stort företag är väl byggt av enskilda personer det med?

Till Adrian: Hoppas allt löser sig och att vi får se mer av ditt fantastiska arbete! Följer tråden med spänning.

Look at Opel Now
Ascona B -80 Projekttråd--->
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=111640

356 Inlägg
2 december 2008
#872
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Är du dum i huvudet?  Hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt, helt enkelt tattare! Spelar ingen roll om det är från företag eller privatpersoner.

FreddeK
2 december 2008
#873
ock så har vi inte sönder denna fina tråden gott folk! Oavsett vad man tycker om det inlägget osv måste vi respektera tråden och vad den handlar om! Mvh Fredde

620 Inlägg
2 december 2008
#874
PaintWorX skrev:
I think that they should bring back hanging! mad

Or we could stitch up there asshole and keep feeding them, and feeding them, and feeding them,and feeding them


You have my number ................... use it if you think i could help in some way !


Top tips GET AN ALARM , NIGHT CAMERA , STEEL DEAD LOCKS , RAMMING RODS , 184Db SCREAMER , GAURD DOG OR A MACHINE GUN............
Varför inte lite dockor...big_smile


2 788 Inlägg
2 december 2008
#875
Varför inte lite dockor...big_smile
HAHA så jävla rätt lol Tråkigt med stölden, är nog dock risk att fälgarna är förlorade...vad sade ägaren när han fick reda på detta? sad


514 Inlägg
2 december 2008
Trådstartare
#876
_Fredrik skrev:
Varför inte lite dockor...big_smile
HAHA så jävla rätt lol Tråkigt med stölden, är nog dock risk att fälgarna är förlorade...vad sade ägaren när han fick reda på detta? sad
inte så glad blev han men sen lugnade han ner sig, klart när han nu får nya av mig.

Nu är det full rulle igen på bilen.


1 488 Inlägg
2 december 2008
#877
Riktigt synd detta, kämpa vidare trots motgången! Du är riktigt duktig.

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
2 december 2008
#878
Jobba på nu=)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

rakäre
1 275 Inlägg
3 december 2008
#879
The force is with you !

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

150 Inlägg
3 december 2008
#880
Du ska vara jävligt stolt om du tar dig igenom det här Adrian!


Sök