2033
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

Svetsare
210 Inlägg
4 663 Inlägg
14 februari 2009
#1402
gattis big_smile  kul att du komm med big_smile  kommer bli så jävla snyggt käner jag på mig.

Avstängd
6 Inlägg
14 februari 2009
#1403
Adrian-Styling skrev:
Orange_Dragon skrev:
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??
knappast, kunden lämnade in bilen där för widebodymontering, missnöjd och då kommer jag in i bilden big_smile
Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody "Kooz edition"

har ni sett bilen? den såg ju för j*vlig ut innan den kom, kittet passade inte alls. Riktigt skit passform.. men så går de när man beställer billigt skit som inte passar, och om man inte kan saker själv!!

1 432 Inlägg
14 februari 2009
#1404
Pungen69 skrev:
Adrian-Styling skrev:
Orange_Dragon skrev:
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??
knappast, kunden lämnade in bilen där för widebodymontering, missnöjd och då kommer jag in i bilden big_smile
Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody "Kooz edition"

har ni sett bilen? den såg ju för j*vlig ut innan den kom, kittet passade inte alls. Riktigt skit passform.. men så går de när man beställer billigt skit som inte passar, och om man inte kan saker själv!!
Nope har inte sett bilen, men jag hoppas på att det kommer bilder snart...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

668 Inlägg
14 februari 2009
#1405
vart kan man se Hondan CRX Widebody "Kooz edition"??


Medlem 5280
552 Inlägg
14 februari 2009
#1406
Grattis! Ska bli väldigt roligt att se bilen live!


392 Inlägg
14 februari 2009
#1407
henne_svenne skrev:
vart kan man se Hondan CRX Widebody "Kooz edition"??
Vill också se hur den ser ut!
Och Grattis till Elmia-platsen. smile
Senast redigerat av Orange_Dragon (14 februari 2009)

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!

518 Inlägg
14 februari 2009
#1408
Pungen69 skrev:
Adrian-Styling skrev:
Orange_Dragon skrev:
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??
knappast, kunden lämnade in bilen där för widebodymontering, missnöjd och då kommer jag in i bilden big_smile
Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody "Kooz edition"

har ni sett bilen? den såg ju för j*vlig ut innan den kom, kittet passade inte alls. Riktigt skit passform.. men så går de när man beställer billigt skit som inte passar, och om man inte kan saker själv!!
och Koos som är såååååå duktig på att styla bilar ju och tillhör eliten enligt honom själv.
nog off topic nu....

Lycka till Adrian med bilen , nu när du har tagit över tvekar jag inte en sekund på att den blir bra!

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

R1 driver!
5 128 Inlägg
14 februari 2009
#1409
Oj, grattis! Då får man se dig på Elima då smile


utbildad klant
2 197 Inlägg
14 februari 2009
#1410
Grattis hoppas man ser dig där wink

Mvh O.Frankeståhl

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 februari 2009
#1411
fan vad nice adrian.. ska leta efter din bil på elmia.. och som sagt kooz edition bilen hade varit skoj att se med

744 Inlägg
15 februari 2009
#1412
tja  ville bara söga  fan va kul för dig att få visa upp saaben  på elmia  ska kolla in de är ju ändå där i tre dagar liksom ..

ps kolla gärna min tråd  å hemsida å komentera om du vill ds
Senast redigerat av Heavymetalvan (15 februari 2009)

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

1 010 Inlägg
15 februari 2009
#1413
Trevligt!!
fick precis reda på att kthracing ska ställa ut, så man kommer dit iår iaf smile
ska bli kul som fan att få se saaben irl!


Avstängd
914 Inlägg
17 februari 2009
#1414
Karl-Bertil skrev:
Pungen69 skrev:
Adrian-Styling skrev:

knappast, kunden lämnade in bilen där för widebodymontering, missnöjd och då kommer jag in i bilden big_smile
Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody "Kooz edition"

har ni sett bilen? den såg ju för j*vlig ut innan den kom, kittet passade inte alls. Riktigt skit passform.. men så går de när man beställer billigt skit som inte passar, och om man inte kan saker själv!!
och Koos som är såååååå duktig på att styla bilar ju och tillhör eliten enligt honom själv.
nog off topic nu....

Lycka till Adrian med bilen , nu när du har tagit över tvekar jag inte en sekund på att den blir bra!
Du kan inte på helt allvar mena att kooz inte är duktig? Och att han inte tillhör eliten? Vart har du varit dom senate 10åren?

Grattis till Elmia big_smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Forummoderator
10 576 Inlägg
17 februari 2009
#1415
Saab900Racing skrev:
Karl-Bertil skrev:
Pungen69 skrev:

Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody "Kooz edition"

har ni sett bilen? den såg ju för j*vlig ut innan den kom, kittet passade inte alls. Riktigt skit passform.. men så går de när man beställer billigt skit som inte passar, och om man inte kan saker själv!!
och Koos som är såååååå duktig på att styla bilar ju och tillhör eliten enligt honom själv.
nog off topic nu....

Lycka till Adrian med bilen , nu när du har tagit över tvekar jag inte en sekund på att den blir bra!
Du kan inte på helt allvar mena att kooz inte är duktig? Och att han inte tillhör eliten? Vart har du varit dom senate 10åren?

Grattis till Elmia big_smile
Droppa det där och koncentera er på Adrians byggande istället. Trist om tråden skulle behöva låsas för att undvika personangrepp.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

751 Inlägg
17 februari 2009
#1416
Verklig anledning att besöka Elmia i år. Ska bli riktigt kul att se en fin saab, lycka till med det nya bygget!

514 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
#1417
tja,
så det inte blir lite missförstånd om CRX och kooz så ska vi reda ut det hela.

Kooz är en bra kille och jag har haft honom som förebild när jag var liten, och tack vare honom har jag gett mig in i den här branschen.

Den här CRX:en skulle fått ett originalkit från början men fick någon riktig kass kopia och då hjälpte kooz ägaren att montera kittet och iom att kooz bygger ny verkstad så hade han inte tid att färdigställa bilen och då rekommenderade han mig att fortsätta på den.

Och det företaget som sålde "originalkittet" ligger nu i en tvist hos ARN för att ha lurat på killen ett paket som enligt mig är det sämsta jag någonsin har sett.

Och nu ligger det mååååånga timmar framför att få ordning på allt.

Och ännu en gång missuppfatta inte, kooz rules!


i övrigt värdelös.
613 Inlägg
17 februari 2009
#1418
Adrian-Styling skrev:
Om Saaben då
inredningen har rivits helt och hållet, så där blir det inga mer bilder innan elmia
måste ju ha lite överraskningar.
då får men kolla noga när man är där nere big_smile
Lycka till!


Medlem 34530
908 Inlägg
17 februari 2009
#1419
Bra Adrian, då var det utrett. Men vi väntar fortfarande på bilder på den omtalade CRX:n big_smile Vill gärna se hur den ser ut innan du lägger dina magiska händer på den.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

101 Inlägg
19 februari 2009
#1420
crx ser ni någ inte på några månader..

ska bli snyggare till sommaren


Sök