Enkel och bra design, men om du skulle lägga en timme på att vinkla de bitar som håller upp vingen i ungefär samma stuk som sidokarossen får du en förjäkla fin linje och troligen snyggare form på det hela
menar du inåt eller utåt? såhär ser den ut bakifrån.
Lite mer åt detta hållet på vingfoten, om du ursäktar ordvalet så ser den på bilden ut som en sned ikea-skohylla Du har ju bonocell har jag sett, så fram med grovraspen o forma lite
Men, det är ju bara mitt tycke och bara ett tips i all välmening, diggar ditt work hårt
Håller med Decibel, den ser dessutom lite för rak ut tycker jag. Saknas lite former, så skulle du göra om den till så som Decibel föreslår som kommer du få en finfin vinge till 9-5an
Polon kommer ju att bli råbrutal. Vad gäller vingen till 9-5:an så tycker jag att den är perfekt som den är, liknar ingen annan som finns. tycker inte den ska rundas av, om du ursäktar decibel , för då får den ett alldeles för alldagligt stuk. Men alla har vi ju olika smak Det enda som jag kan påpeka är att se till att den är ordentligt stabil på mitten, så den inte "sjunker ihop" efter ett tag.
Du är grym på det du gör!
(ångrar verkligen att jag inte fick tid att åka o kolla din verkstad, när jag var i Vetlanda förra veckan )
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
sjuk tråd och du är grymt duktig! angående vingen som ska göras till 9-5an, ska den plastas in i luckan? jag tycker det hade varit jävligt nice om den följde skärmlinjen och sen i den vinkeln decibel menade. Alltså att den går hela vägen ut men då kan den ju enbart plastas fast i luckan tyvärr.
du helt grym på de du gör*tummen upp*. tänk om man va lika duktig som du då skulle jag ha varit färdig me min front:).ska bli kul o se polon i färdigt skick
sjuk tråd och du är grymt duktig! angående vingen som ska göras till 9-5an, ska den plastas in i luckan? jag tycker det hade varit jävligt nice om den följde skärmlinjen och sen i den vinkeln decibel menade. Alltså att den går hela vägen ut men då kan den ju enbart plastas fast i luckan tyvärr.
Mvh Fredde
nä den ska inte plastas fast, tanken är att ta fram en vinge till försäljning, ska vara lätt att montera.
Ser sjukt bra ut! Roligt som fan..! Såg en liknande breddning på en polo som åkte i gbg området. en vit med orange eller röda fält! Riktigt grova ser dom ut! Nåt du känner igen?
Ser sjukt bra ut! Roligt som fan..! Såg en liknande breddning på en polo som åkte i gbg området. en vit med orange eller röda fält! Riktigt grova ser dom ut! Nåt du känner igen?
Du är ju galen killen! Du bygger snygga bilar snabbare än jag kan komma på hur jag vill ha min enda bil Bra jobbat, lite mer bilder nu.... Tror mycket på den nya formen på vingen till Saaben. Känns rätt.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Riktigt trevlig tråd att följa! När det gäller vingen så ser vingfästet lite konstigt ut i mina ögon. Passar inte riktigt 9-5:ans linjer. Själva helheten är ganska nice dock. Jag skulle försökt att göra fästet lite mer strömlinjeformat. Jag gjorde ett litet försök, men min kreation blev nog extrem åt det andra hållet istället.
Adrians 9-5 vinge photochop.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)