3874
Sök

seat ibiza 97 går dom bra?

Styla en bil från grunden räcker!
187 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
Tjenare, funderar på att köpa en seat ibiza me kjolpaket för runt 17. En årsmodell 97. är de bra?

Sen till huvudfrågan, hur går dom? 60hk, de låter rätt lite. Men imed att folk stylad dom så mkt så kanske dom är rätt pigga ändå?, va säger ni?

Hur går dom?

Tackar för alla svar!

Impreza Drifter
116 Inlägg
26 februari 2008
heedann skrev:
Tjenare, funderar på att köpa en seat ibiza me kjolpaket för runt 17. En årsmodell 97. är de bra?

Sen till huvudfrågan, hur går dom? 60hk, de låter rätt lite. Men imed att folk stylad dom så mkt så kanske dom är rätt pigga ändå?, va säger ni?

Hur går dom?

Tackar för alla svar!

Dom finns med större motor med...
KAN vara dom dom stylar...

Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition

3 121 Inlägg
26 februari 2008
heedann skrev:

Hur går dom?

Tackar för alla svar!

Den går precis så slött som 60hk bil i golfklassen gör, alltså pinsamt slött. En kompis klockade sin till runt 11-12 sekunder 0-100 och däröver går det ännu slöare.
Förmodligen går den slöare än en orginalbil med en massa kilo kjolar, spackel och stora fälgar wink

517 Inlägg
26 februari 2008
Finns en med 2.0L GTI från -97. Antar att det är golfen 2.0L motor med 115 hk. Finns ju även Cupra modellen med en större motor på 150 hk.. Ska ju vara en kombination av show and go tycker jag wink
Senast redigerat av MawE (26 februari 2008)

/Martin - Wolfsburg GTI

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
26 februari 2008
Jo visst är dom inte snabba men min Ibiza som har 60 hästar väger ju faktiskt bara 940kg!! den går jämt med min Audi A4 på 100 hästar!! då den väger betydligt mer!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

Sök