3024
Sök

vad kan man göra med folk på denna sida

Klyphuggare
328 Inlägg
28 februari 2008
fan va dött det blev

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
tycker bara att det är jävligt barnslligt av folk  att hålla på o jävlas    skriva masa  cp kommentar osv
visst  det är fel  att hotas men oftast sä   är det det enda folk fattar    vad gör ni om folk    jävlasd med er  ???  står o   tävlar vem somkan  hålla käften stängd längst??

Losing Is Not An Option

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Honken_ skrev:
fan va dött det blev

Ja, han blev väl nerslagen..

• Även den starka måste ta i när han skiter

2 652 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
japp jag har hotat er o ni har trakaserat mig???? vad är problemet???? jag    vill radda allt  o    gå o  sova    sonm en normal människa för jag e faktiskt normal trot elelr ej  vasst humör bara   nej  jag dödar ingen   på stan  som inte gjort mig nått    varför skulle jag d???

den som ger sej in i leken får leken tåla .

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
ni  har skrivit i min gästbok massa spydiga grejor     som ni  kommer få  skit för   fixa bort mitt konto  så   åker papprena i soptunnan     är detta ett bättre hot??

Losing Is Not An Option

Klyphuggare
328 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
tycker bara att det är jävligt barnslligt av folk  att hålla på o jävlas    skriva masa  cp kommentar osv
visst  det är fel  att hotas men oftast sä   är det det enda folk fattar    vad gör ni om folk    jävlasd med er  ???  står o   tävlar vem somkan  hålla käften stängd längst??

konstigt att man får cp kommentarer när man grinar ut i en tråd om att man har stor vinge osv

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Okej, men vad menar du med cp-kommentarer? Detta är ett ställe med över 70 tusen medlemmar, alla kan inte tycka om vingen om det nu var den som det diskuteras? Hur mycket skit tror du inte jag fått för min gamla trollhättemoped? Bara ta skiten och glöm det. Du fick säkert beröm också kanske?

Ja det är väldigt fel och ta till hotelse. Riktigt jävla fel dessutom! Om folk jävlas med mig? Ja inte fan går jag fram och slår först och frågar sen iaf. Har du hört talas om diskutera? Du vet det är nåt man kan göra och oftast har det funkat för mig. Våld är det sista jag tar till.. roll

Elektriker/Montör
534 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
visst  det är fel  att hotas men oftast sä   är det det enda folk fattar   vad gör ni om folk    jävlasd med er  ??? står o   tävlar vem somkan  hålla käften stängd längst??

Ibland slår jag kullerbyttor... Det är skoj.. Men det är synd om Jonssons grabb. Han lägger mycket pussel...   Det är inte så roligt....

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
japp även jag    försöker alltid diskutera  men men det går  ju inte alltid efdtersom folk  vill jävlas

Losing Is Not An Option

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
ni  har skrivit i min gästbok massa spydiga grejor     som ni  kommer få  skit för   fixa bort mitt konto  så   åker papprena i soptunnan     är detta ett bättre hot??

Vad är det för papper du dillar om? Vad har du på papprena, som du kan dra upp i rätten som du pratar om? Tror du det är förbjudet och skriva spydiga kommentarer? Det heter den mänskliga åsikten och är fullt tillåten. Men däremot det hotet du drog till med på sidan 4 eller 5 var väl och ta i. Det däremot kan vi ta upp i rätten..

Om du tar med dig dina papper så tar jag med mig mina? Jag tror jag klarar mig..

2 652 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

jag läste de folk har skrivit till dej . Folk har endast sagt att vingen var tex ful\inte passa på volvo 740 mm
vad e de o reta upp sej för ?

men att göra som dej o börja hota folk som skriver i din tråd ser jag jag grymt omoget .
Skulle vara en dröm o träffa dej på krogen smile

Elektriker/Montör
534 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
ni  har skrivit i min gästbok massa spydiga grejor     som ni  kommer få  skit för   fixa bort mitt konto  så   åker papprena i soptunnan    är detta ett bättre hot??

Varför skall du hota då??

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
japp även jag    försöker alltid diskutera  men men det går  ju inte alltid efdtersom folk  vill jävlas

Jävlas? Japp en del vill jävlas, och då får du väl jävlas tillbaka helt enkelt? Men hot och jävlas är 2 olika saker, jävelskap kan vara roligt, hot är aldrig roligt..
Senast redigerat av MarcusL (28 februari 2008)

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
AA MEN VA FAAANNNNNNNN    NU GÅR JAG O LÄGGER MIG    TA BORT MITT CP  KONTO  PÅ DENNA RUUTTTTTNA SIDAN       sämsta jävla sidan  som finns   bara massa  jävla  snorungar   som vill ha bråk
helt sjukt

Losing Is Not An Option

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
AA MEN VA FAAANNNNNNNN    NU GÅR JAG O LÄGGER MIG    TA BORT MITT CP  KONTO  PÅ DENNA RUUTTTTTNA SIDAN       sämsta jävla sidan  som finns   bara massa  jävla  snorungar   som vill ha bråk
helt sjukt

Sov gott smile

Puss och kram

2 652 Inlägg
28 februari 2008
undrar lite hur sossarna o SD kom in i bilden bara sådär ?
var ganska kul faktist big_smile

1 489 Inlägg
28 februari 2008
precision skrev:
undrar lite hur sossarna o SD kom in i bilden bara sådär ?
var ganska kul faktist big_smile

Är man fåordig så tar man till det man kommer på..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
helt sjukt

Du e sjuk

C H E V R O L E T <3

DFFL
9 020 Inlägg
28 februari 2008
Har folk varit elaka mot putte?
Stackars...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Master
179 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
helt sjukt

Sen när betyder 2-4 mellanslag en punkt? Först kunna stava, SEEEN ger man sig ut på ett forum..
Skönt, hej.

Sök