3952
Sök

Någon som har köpt Sparco skor från t.ex. SC-Styling?

Lite överallt..
612 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Som ämnet lyder..

Nån som kan berätta hur pass små på storleken dom är? Står att om man sitter och väljer mellan två storlekar så ska man ta den större?

Vill gärna veta då jag har runt en storlek 45, vilket är det största som går att beställa.

Och hur är de att gå i?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

798 Inlägg
2 mars 2008
Antar att du tänker på Sparco Pitlane? Jag köpte hos Realcar och först storlek 46, men den blev för stor. Jag använder nu 45 som fungerar riktigt bra. Normalt sett har jag 44-45 (exempelvis 44 på ECCO-skor och 45 på Adidas Stabil-träningsskor).

Tänk på att det är tygskor och om man drar och sliter i dem för mycket så tappar de form och storlek. smile

Japs :)
775 Inlägg
2 mars 2008
ja beställde det från sc-styling men fick dem aldrig o när vi väntat bra lnge så ringde vi in för 3:e gången o då sa de tyvärr, alla skor säljer slut i Italiten så de skickar inga vidare till sverige:/ o ta större storlek, prova ett par i stockholm o de va små som satan

Lite överallt..
612 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
timnordlof skrev:
Antar att du tänker på Sparco Pitlane? Jag köpte hos Realcar och först storlek 46, men den blev för stor. Jag använder nu 45 som fungerar riktigt bra. Normalt sett har jag 44-45 (exempelvis 44 på ECCO-skor och 45 på Adidas Stabil-träningsskor).

Tänk på att det är tygskor och om man drar och sliter i dem för mycket så tappar de form och storlek. smile

Okej, så man kanske kan gå efter Adidas storlek då? Frågan är om inte Sparco blir lite för liten då nuvarande Adidas skor med 46 är på gränsen..

Men dom är skön och gå i och så?
I övrigt så ser dom nice ut.. smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Lite överallt..
612 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Westberg skrev:
ja beställde det från sc-styling men fick dem aldrig o när vi väntat bra lnge så ringde vi in för 3:e gången o då sa de tyvärr, alla skor säljer slut i Italiten så de skickar inga vidare till sverige:/ o ta större storlek, prova ett par i stockholm o de va små som satan

Okej, kanske ingen ide att beställa då, har Adidas storlek 46 nu och är på gränsen till för små..

Japs :)
775 Inlägg
2 mars 2008
A_Lindahl skrev:
Westberg skrev:

Okej, kanske ingen ide att beställa då, har Adidas storlek 46 nu och är på gränsen till för små..

men det va ett bra tag sen. ja ska beställa mig ett par snart igen för de är sköna o bra snygga o smidiga

Lite överallt..
612 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Westberg skrev:
A_Lindahl skrev:
Westberg skrev:

men det va ett bra tag sen. ja ska beställa mig ett par snart igen för de är sköna o bra snygga o smidiga

Ajjamen!

Men de är väll storlek 45 el. 46 som är största möjliga va?

811 Inlägg
2 mars 2008
dom är riktigt sköna. Beställde mina från Realcar.
Använder vanligtvis stlk 44. men på Sparco skorna fick jag ta stlk 45 dom är ju lite små i storlekarna.

219 Inlägg
2 mars 2008
köpte från realcar. Storleken passade bra på 42or

933 Inlägg
3 mars 2008
Vad kostar skorna?

811 Inlägg
3 mars 2008
dom Blå K-run vart ju riktigt heta. kanske ska lägga en order på ett par såna. gött med ett par sparco skor till smile

911 Inlägg
3 mars 2008
var nära på att köpa K-run skorna förut, men det kändes inte riktigt kvalite när man testade dem tyvärr,storleken var iaf normala på dem , de blir ju lite större också efter ett tag !

Färgerna hmm, ser väl ut som om dem har tvättats eller nått, inga Klara färger som på bilden , mer mattigt....

pic up the phone, wazzzaaa

Lite överallt..
612 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
Okej..

Låter ju som om att storleken inte ska vara några problem om man kan gå ut skorna?

Sedan såg jag att Realcar hade både sommar- och vinter skor, på vinterskorna så står det att överdelen och sidorna är helt i mocka, medans sommarskorna är hel i tyg?

Låter ju som om mockaskorna kanske håller längre?

*Edit* Såg nu att vinterskorna finns i storlek 46 medans sommar bara finns till 45.
Senast redigerat av A_Lindahl (3 mars 2008)

56 Inlägg
14 mars 2009
kollade på realcar nyss och k-run finns inte där längre, någon som vet om dom kommer att komma in eller om det finns nån annan affär som man kan hitta dom på?

Ej Medlem
369 Inlägg
14 mars 2009

You haven't lived until you found something worth dying for!

OEM <3
6 957 Inlägg
14 mars 2009
Sugen man blev på K-run då tongue Antar att dom är som Pumaskorna formmässigt?
Har haft X antal par av dom, och om man inte vill punga ut 600-900kr kan jag
rekommendera Kawasaki (http://www.junkyard.se/mega/overview.as … =b&g=a) dom är som ovanstående fast billigare.

Har 2 par Kawasaki tongue

OEM <3

Sök