Jag är på jakt efter div. "styling detaljer" till min audi men hittar mest svenska och amerikanska sidor. dessa har sälla något (större) utbud på delar till aktuella modeller... i mitt fall A6:an I Audi, MB och BMWs hemland måste det ju finnas en uppsjö med företag som säljer tex backspeglar, interiör-detaljer och liknande. (inte intresserad av några spejsiga kjolpaket, utan mer billiga/privärda original-uppgraderingar) Någon som kan tipsa eftersom jag sökt utan någon (vettig)framgång?
naje... du har ju helt rätt men de har inte riktigt det jag söker... måste finnas en uppsjö olika företag tycker man. jag kan själv tipsa om ett par amerikanska lltek.com madaudi.com men det är så krångligt och inte minst dyrt att ta där ifrån eftersom man får momsa en gång till och ovanpå det betala både tull och postavgifter (som är flera 100-tals kronor) teknikfreak gillar säkert kufatec.de som har massor med el-teknik godis och addons i original uförande... allt inom VAG tror jag
men jag kan inte begripa att det ska vara så svårt att hitta ett tyskt företag som säljer tex ersättningsbitar till de som vill riva ur sina träpaneler....(eller på tyskt vis införskaffa) likaså borde alubackspeglar finnas att frambringa... bara för att nämna något godis jag är intresserad av
det blir ju inte så dyrt om du ber företaget skicka det som en gåva då slipper du betala lite avgifter.... en polare beställde dump från japan o bad om att få det skickat som gåva mot en liten peng o det gick utmärkt ...