TLO: Jag/vi tog säkert... 40-50 bilder men jag har varit så upptagen (och lat) att jag inte orkat lägga upp dom ännu, lovar att försöka hinna göra det innan söndag då nästa träff är
I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Heja heja allihopa!!!!, ni måste komma dit var rejält roligt förra gången Vägarna är som sagt himmelska haha Ser iaf fram emot träffen nu på söndag och hoppas på fint väder.
Tycker det är grymt underbart att det finns så många som vill ha träffar så man har olika ställen att åka till..Men undrar varför det inte är någon träff i Kungens Kurva vid micro där är det ju en super stor parkering & det ligger ju rätt bra till för alla att komma dit? Någon annan som tänkt på samma sak??
Knasig_Racer: Jag fixade en fredags träff förut vid Kungens kurva/micro/elgiganten men fick så mycket skit från många för den träffen (som för övrigt var riktigt lyckad!) att jag la ner stående träffar där och istället har min Söderorts träff ute vid Eldtomta. Du är jätte välkommen dit på söndag för en fika!
Rallyhalle: Det kan man lugnt säga, men du får jue en ny chans nu på söndag
Här är ett urval av mina/våra bilder, om ni saknar någon bild (alltså om just din bil inte skulle vara med på någon bild), så säg bara till så ska jag se vad jag kan hitta
Frågar samma sak som BigDealer, blir det träff nu på söndag, och vart? Är man välkommen även om man kommer glidandes i tjejens små rostiga saab 900a? Glider ni upp mot västerhaninge sen eller hur blir det efter träffen?
Precis som Falkich sa så är träffen nu på söndag den 18/5 kl. 15.00 ute vid Eldtomta. Om någon inte skulle hitta och vill ha vägledning alt. följa-jon dit så måste dom skriva det i tråden senast imorgon.
OM det dåliga vädret håller i sig så ställs träffen in, visst det finns möjligheter att sitta inne på caféet men jag vet inte hur sugna folk är på att köra längs slingriga blöta vägar?
Ps. cash is king, dom tar kort, men sist var det strul i uppkopplingen mot banken.