Under veckan: Montera regulatorn Klart Nytt batteri, monterat Klart Innerskärmarna monterade Klart lufta systemet Klart
Planeringen håller inte för att jag har haft lite fult upp med familjen och allt annat, hehe. Jag ska bara skaffa ett nytt fördelarlock för att det jag har är dåligt. sen efter det så blir det att åka iväg o hämta flaket! mer info när jag ha koll på allt
Nya fördelarlocket är på. Först så ville den inte starta, jag kliade mig i huvudet och undrade varför. efter ett PAR gånger med att justera fördelaren med TDC (top dead center, vet inte svenska frasen eller förkortningen för det) fick jag en svag knista på 2,3,4,5,6 stiften, 1 var kallas fin. Nya stift satt det i den. Testade att byta till de gamla jag hade liggandes, efter det funkade den utmärkt... Då undrar jag varför? nya stiften är max 5min gamla på tomgång. Inte dränkta. Men den funkar nu och planerar hur jag ska lösa med flak hämtningen !
Nya fördelarlocket är på. Först så ville den inte starta, jag kliade mig i huvudet och undrade varför. efter ett PAR gånger med att justera fördelaren med TDC (top dead center, vet inte svenska frasen eller förkortningen för det) fick jag en svag knista på 2,3,4,5,6 stiften, 1 var kallas fin. Nya stift satt det i den. Testade att byta till de gamla jag hade liggandes, efter det funkade den utmärkt... Då undrar jag varför? nya stiften är max 5min gamla på tomgång. Inte dränkta. Men den funkar nu och planerar hur jag ska lösa med flak hämtningen !
HEJ!
Övre dödläge eller ÖD
Ser ju förjäkla bra ut men du måste uppdatera med ännu mer bilder
Här kommer några bilder på hur den står nu i lokalen för att senare bli lackad med flak lacken! Taskiga bilder då det är med telefonen. men man ser en på ett ungefär hur det blir! Det gör bra med solfilmen! kommentera nu så man får lite "nu jävlar" i sig så man får klart på bilen snart! mer bilder ikväll säkert.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Tack tack! Ja jag kollade på sidan och såg vilka du menar de va häftiga, dock var bilden liten såg ionte riktigt hur den ser ut. men hade tänkt mig ett par 454ss speglar då de följer med formen på bilen, Men tack för adressen!