hm.. mellan karlsborg å skövde är det ca 5 mil lagligt kört tar de ca 35-40 minuter... kört den sträckan på ca 17 minuter...
Snittade du alltså 178 km/h? Njaaa.... Möjligtvis med en Lamborghini och vägen är rejält slät och rak.
jo men de va nått sånt.. notera att jag skrev CA, inte att de va exakt tid 17 minuter.. 17 minuters resan ja skrev om förut va me far mins saab 93.. då jag körde samma sträcka idag tog jag tiden.. 22 minuter +- nån minut med 740in.. och ja vägen e rätt rak å fin..
låter inte alls omöjligt att avverka 5 mil på 17 minuter, bara omständigheterna är dem rätta så
Snittade du alltså 178 km/h? Njaaa.... Möjligtvis med en Lamborghini och vägen är rejält slät och rak.
jo men de va nått sånt.. notera att jag skrev CA, inte att de va exakt tid 17 minuter.. 17 minuters resan ja skrev om förut va me far mins saab 93.. då jag körde samma sträcka idag tog jag tiden.. 22 minuter +- nån minut med 740in.. och ja vägen e rätt rak å fin..
låter inte alls omöjligt att avverka 5 mil på 17 minuter, bara omständigheterna är dem rätta så
nä omöjligt e de inte.. men om de va exakt 17 minuter minns ja inte.. men de e klart.. de går fort som f*n...
Malmö (Norra hamnen) - GBG (~300km) på 1h och 32min Fick låna morsans bmw 750ial. Om hon bara visste Försökte hålla runt 220km/h hela vägen vilket gick finfint. Skratta gjorde jag när jag körde, grät gjorde jag när jag tankade...
Tog aldrig tiden när jag körde Piteå-Malmö, men det gick minsann undan där också. Tyvärr i en V70 som lukta lagom brännt när jag väl stanna.
hahah de där me uppdelat för traktorer o mc är nog också en bra ide piteå - luleå 20 min (5,7 mil ca) för mig fast då kunde jag inte gasa så mycke satt i telefon å de blev för mycke ljud i kupen när man gasa lite mer
skulle vilja veta lite tider mellan typ pite -kalix, kalix - haparanda, boden - jokkmokk osv norrbotten helt enlkelt, om de nu är nån som tagit tid efter dom sträckorna =P
haru inte sett gula m3an som körde mellan luleåbron och piteåbron på typ 11min ;P
har hört talas om den, men 11 min kan väll inte vara så svårt att slå? jag snittade ca 170 när jag körde. så ligger man kring 250 + så borde man väll slå det ? vilken bro i piteå o vilken i luleå ? (grisberget och sunderby/boden eller vad? eller lule älv - pite älv?)
vore kul o läsa samma tråd på nåt forum i polen. att snitta 120km/h mellan två städer, DET är inte dåligt!
kör om som en galning ett par bilar, ligger runt 160-180km/h, för att sedan ligga i 40-50km/h bakom en hel konvoj av lastbilar o personbilar... si så där en 20-30 stycken... när man väl lyckats köra förbi alla, ser man att i täten ligger en traktor....
skönt tänker man, o drar på ännu mer, för att försöka få upp snitthastigheten...
bara för att 10 km längre fram, så måste man stanna helt... just det... det är ju vägarbeten och de har stängt av ena körfältet, så man får vänta i en kvart eller nåt, innan de börjar släppa bilarna igen...
o så fortsätter det
DRIVE SAFE!
if words were bullets, we would all be dead by now...
Själv så körde jag malmö - kiruna på 4h 37.5 min då gick det fort kan jag säga er !!
Lögn, om du inte körde flygplan. Själva restiden med PLAN, bara restid, från gbg till kiruna är 40-50min till sthlm, 1.5h från sthlm-kiruna. Och då e de med sas, fly nordic tar längre tid. Så de där e fett ljuuuug.
Ja där var det nog lögn det klarar ingen det är nog någon dröm han haft i så fall
Mortalis skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Själv så körde jag malmö - kiruna på 4h 37.5 min då gick det fort kan jag säga er !!
Lögn, om du inte körde flygplan. Själva restiden med PLAN, bara restid, från gbg till kiruna är 40-50min till sthlm, 1.5h från sthlm-kiruna. Och då e de med sas, fly nordic tar längre tid. Så de där e fett ljuuuug.