3736
Sök

Tjejer till elmia?

Teddan
2 495 Inlägg
17 mars 2008
-S40- skrev:
r-ted skrev:
det är bara fula brudar som tycker att snygga brudar är bimbos och pantade wink

exakt.. snacka om fördomar dessutom.

fula tjejer säger bara så för att dom vill vara bättre på något och är djupt avundjsuka på dom snygga brudarna.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

12 086 Inlägg
17 mars 2008
r-ted skrev:
är ni bögar här inne eller ???

Klart som fan man måste kolla på brudarna, snygga brudar och feta bilar är ju livet.

Jag håller med, självklart åker jag till emlia för att se bilar i första hand. Men det är för lite högklackade blondeniner med siliconbröst på svenska bilmässor tycker jag! De är ju dom som livar upåp stämningen, ålande halvnaken brud på en läcker bil det är ju så man blir hård nästan haha! big_smile

29 Inlägg
17 mars 2008
r-ted skrev:
-S40- skrev:
r-ted skrev:
det är bara fula brudar som tycker att snygga brudar är bimbos och pantade wink

exakt.. snacka om fördomar dessutom.

fula tjejer säger bara så för att dom vill vara bättre på något och är djupt avundjsuka på dom snygga brudarna.

Haha!   De sägs även häromkring att de är bara fula tjejer som säger att de är insidan som räknas..  But inner beauty won´t get you laid  ^^

Teddan
2 495 Inlägg
17 mars 2008
JapMax skrev:
r-ted skrev:
är ni bögar här inne eller ???

Klart som fan man måste kolla på brudarna, snygga brudar och feta bilar är ju livet.

Jag håller med, självklart åker jag till emlia för att se bilar i första hand. Men det är för lite högklackade blondeniner med siliconbröst på svenska bilmässor tycker jag! De är ju dom som livar upåp stämningen, ålande halvnaken brud på en läcker bil det är ju så man blir hård nästan haha! big_smile

ja det är aldrig fel med en brud med siliconbröst och högklackat , som tur är har man ju en sån under samma tak big_smile

men det är aldrig fel att titta på andra oxå, men visst man kan ju titta på alla sönder stylade fjant bilar typ alla häftiga 100hk plast räcers med vingar som ett boeingplan

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Alecci's fästmö
708 Inlägg
17 mars 2008
laika skrev:
Lady_Milla skrev:
hahahaha vilken tråd:P jag ska gå å glo lite iaf...

på brudarna?

hahahaha nä på de som elmia handlar om såklart hahahaha BILAR cool

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

The Sassy Bitch
198 Inlägg
17 mars 2008
Eva_gt skrev:
det är väl alltid snygga babes på mässorna smile
Killar kollar det är väl normalt?? vi tjejer gör ju det oxo smile
*asg* tjejens vrede den var rolig tongue
om min kille kollar på en annan tjej som ser bra ut so what jag kan se en snygg kille o säga fan han var snygg och inget mera med det även om andra tjejer.
Vad ska man göra sätta "skygglappar" på killen eller tongue
Men oftast beror sådant på ens eget självförtroende och förhållandet! osäkert beteende =osäkerhet hos en själv!

PS.. sen så finns det ju självklart pojkvänner som kan överdriva sådant fastän de vet att deras flickvänner blir ledsna och sånt är taskigt smile
Det handlar väl om i helhet Respekt för varandra

helt rätt I rest my case!smile

Hmm vi vänder på det då, jag som (faktiskt) är tjej:P åker juh dit för att bokstavligen få dregla över bilarna ett par timmar, ska min kille bli sur och säga typ..."jaha tycker du om dom bilarna så mycket så behöver du juh inte åka med i min bil mer då...."sad inte för att det argumentet skulle funka på mig då jag har en fin liten pärla själv men ändå...hör ni inte hur patetiskt det låter....big_smile

Låt dom söta små flickorna åla sig hur mycket dom vill (dom gör juh faktiskt bara sitt jobb), så länge jag får se bilarna roll

Och japp jag kommer cool
Senast redigerat av Sussolita (17 mars 2008)

Sussolita-Sassy Bitch ;)

EclipseJenny
17 mars 2008
Jag ska ju dit:) De räcker väll??:p

78 Inlägg
17 mars 2008
hahah den var skit bra lol
G-Bruno skrev:
bara jag som saknar MDS´s shower från förr på Elmia? Det va tider det... va alltid lika svårt att förklara för frugan varför man hade tagit såååå många kort på en och samma bil... svaret blev alltid "Men ser du inte att det är en Diablo gumman.... typiskt att tjejerna skulle stå i vägen hela tiden bara"

Burn Ruber Not Your Soul

neckwomen_88
18 mars 2008
ser gärna snygga tjejer framför bilarna, kör på bara big_smile

men för helvete, se till att dom faktiskt SER BRA UT...!  finns för många skräckexempel på monterbrudar, hua mej.

1 120 Inlägg
18 mars 2008
Jag kommer smile ( har en svart Girlsgofast t-skirt på mej wink bara å komma fram å heja smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Livsnjutare
403 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
jag kommer ha en liten ros i bröstfickan, bara att hoppa in i min bil!

Gta Iv 31april

769 Inlägg
20 mars 2008
Elmia är överskattat skit. Åka 40 mil enkel väg för att först bli trakasserad av lokalpolisen, sen inte hitta parkering och sen behöva stå ut med alla jävla äckliga fyllon och svettstinkande raggare, sen stå och köa i 1 timma och sen betala över 500kr i inträde för 2 pers för vad ? titta på samma fula bilar som förra året, trängas med alla idioter, inte kunna fota för att alla är i vägen och sen dessutom behöva stå ut med alla fjårtisbrudar i minimalt med kläder som viftar runt uppepå samma fula bilar som förra året. Nej tack! Urless och totalt ointresserad av Elmia. Sista gången Elmia var värt att se var 2004 därefter bara skit.

Det löser sig ska du se.
Mitt projekt: https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=320590

95 Inlägg
20 mars 2008
Muninet skrev:
Elmia är överskattat skit. Åka 40 mil enkel väg för att först bli trakasserad av lokalpolisen, sen inte hitta parkering och sen behöva stå ut med alla jävla äckliga fyllon och svettstinkande raggare, sen stå och köa i 1 timma och sen betala över 500kr i inträde för 2 pers för vad ? titta på samma fula bilar som förra året, trängas med alla idioter, inte kunna fota för att alla är i vägen och sen dessutom behöva stå ut med alla fjårtisbrudar i minimalt med kläder som viftar runt uppepå samma fula bilar som förra året. Nej tack! Urless och totalt ointresserad av Elmia. Sista gången Elmia var värt att se var 2004 därefter bara skit.

håller med dig, sen de gjorde om mässan 2001 så har det bara blivit sämre tyvärr, trågigare mässa och mindre och mindre utställare som kommer känns som elmia har förlorat nått.

ska ner i år och kolla kanske för sista gången om de inte kommer med nått stor slaget i år.
mvh

varför bromsa när man kan gasa

2 924 Inlägg
20 mars 2008
Muninet,
Din negativa åsikt respekteras såklart men med tanke på Elmias populäritet som är massivt stor och växer, så tillhör du tyvärr en minoritet som tycker så... så om din avsikt är att svärta ner mässan så känns det lite som du spottar i Sveriges största sjö...det märks knappt utan flyter bara bort... Glad Påsk

~ Life is short, have FUN! ~

95 Inlägg
20 mars 2008
lite ot men
innan så var det 2 mässor. Till påsk så var det custom show med allt som det innebar, var inte där då så jag kan inte säga hur de mässorna var.
Jag var där på hösten när de hade performance show, alla gatbilar var där och alla som körde gatbilar var där och de hade fyllt 4 hallar med bara gatbilar och styling och sånt.
Pga att de tappade företag som ställde ut så gick det inte att fortsätta med 2 mässor , så slog de ihop de 2 mässorna före att det skulle gå ihop ekonomiskt och att de skulle kunna fortsätta att ha en bilmässa

Och det var mer monter tjejer där då än vad det är på de nuvarnade mässorna..

Så i mina ögaon så tycker jag att elma har blivit sämre, även fast de nu drar in publik rekord...

mvh
Senast redigerat av supra-power (20 mars 2008)

varför bromsa när man kan gasa

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
20 mars 2008
bilträffar finns ju alltid lätt klädda tjejer de e ju inget man undviker ju ha ha , men bilarna är de första man tittar på när man är på en sån träff

Nissan Silvia

116 Inlägg
20 mars 2008
r-ted skrev:
tjejen lämnar man ju hemma när man spanar på andra brudar, fan man är ju itne dum heller :p

mMOGET! verkligen....

Lika Barn Leka Bäst..

Bildelsskruvare
255 Inlägg
20 mars 2008
Jag älskar å gå på bilmässor... Gör mej desamma om de står halvnakna tjejjer å klänger i montrarna, e ju ändå bilarna man e där för. MEN de sku va jävligt kul å gå på en mässa å upptäcka halvnakna snygga killar, för oss tjejjer. Undra om de nånsin kommer att hända... hmm... hehe

My life, My mess

874 Inlägg
20 mars 2008
EclipseJenny skrev:
Jag ska ju dit:) De räcker väll??:p

asch, du räknas inte du e ju redan upptagen ju tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

hej
291 Inlägg
20 mars 2008
ove larsson och kran-jan ska dit. det e pang brudar de.. nee fan brudar kan la man va utan där på elmia iaf smile

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Sök