4364
Sök

Melodifestivalen, rätt låt eller?

Slav
58 Inlägg
15 mars 2008
munken_man skrev:
ja rätt låt perreli big_smile den låten +++ kropp ;D

Galen eller? Hon är ju äckligt ful tongue

Mer laddtryck!

442 Inlägg
15 mars 2008
Lardi skrev:
nja, fanns bättre, men tack att inte sjögren vann..!

jaa det blev inte skandal iaf smile Dom bästa som varit med i Melodifestivalen hittils enligt mig(har dock inte sett dom senaste åren) var TATU. Fan så kung dom va fast det va ingen shlagerlåt ifs xD

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
15 mars 2008
hummer89 skrev:
Lardi skrev:

jaa det blev inte skandal iaf smile Dom bästa som varit med i Melodifestivalen hittils enligt mig(har dock inte sett dom senaste åren) var TATU. Fan så kung dom va fast det va ingen shlagerlåt ifs xD

TATu var ju två ryska flickor som var med i Eurofestivalen där alla europas länder tävlar med sina bidrag detta var ju bara vårat utag till den tävlingen   ...... eller har jag fel ???
Senast redigerat av lonewolf-holm (15 mars 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

3 650 Inlägg
15 mars 2008
Crister Sjögren är en riktig Arnold S. kopia..åsså har han alltid de där jobbiga flinet..

442 Inlägg
15 mars 2008
lonewolf-holm skrev:
hummer89 skrev:
Lardi skrev:

TATu var ju två ryska flickor som var med i Eurofestivalen där alla europas länder tävlar med sina bidrag detta var ju bara vårat utag till den tävlingen   ...... eller har jag fel ???

Nej du har helt rätt, men isf kanske Lena PH va bäst. palla carola.

Kesler skrev:
Crister Sjögren är en riktig Arnold S. kopia..åsså har han alltid de där jobbiga flinet..

Jaaa de har du faan rätt i lol Hade han vunnit hade dom fått presenterat sveriges dansbandsrockare n1.

524 Inlägg
15 mars 2008
Rätt låt vann, lätt... Fastän  ja röstade på Mr Sjögren tongue    men de syntes ju inte i resultatet...

442 Inlägg
16 mars 2008
GrebyAxel skrev:
Rätt låt vann, lätt... Fastän  ja röstade på Mr Sjögren tongue    men de syntes ju inte i resultatet...

Ja som tur va så gjorde det inte det wink

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
16 mars 2008
fel låt vann, juryn röstade cp, roll
hade enbart folket fått rösta skulle låten som kom 2:a ha vunnit..

den som vann låter ju som samma skit som alltid spelas roll

687 Inlägg
16 mars 2008
volvo740GL skrev:
munken_man skrev:

ja hon är inte ful...big_smile

Hon hör ju fan hemma i startrek med den jävla alienlooken. söt är hon ju inte iallafall.

48 Inlägg
16 mars 2008
chalotts våt va la rätt bra, kvitatr för alla hulahoppländer röstar ändå på varandra så de blir nån värdelös chalaballa låt som vinner iallafall. själv så röstade ja på christer sjögren i ren protest

Makaronborrare
993 Inlägg
16 mars 2008
volvo_Tobias skrev:
volvo740GL skrev:
munken_man skrev:

Hon hör ju fan hemma i startrek med den jävla alienlooken. söt är hon ju inte iallafall.

big_smile big_smile big_smile

Bobo
16 mars 2008
Hon är fin, rätt bidrag vann

687 Inlägg
16 mars 2008
Bobo skrev:
Hon är fin, rätt bidrag vann

Boka tid hos optiker på Måndag?lol

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
16 mars 2008
röstar ni efter utseende istället för talang? yikes

eller.. mnja.. ni röstar ju på snygga brudar istället för på bilarna här på gorg med.. så de är ju inge nytt egentligen.. roll

687 Inlägg
16 mars 2008
richardoo290 skrev:
röstar ni efter utseende istället för talang? yikes

eller.. mnja.. ni röstar ju på snygga brudar istället för på bilarna här på gorg med.. så de är ju inge nytt egentligen.. roll

Det finns ingen som har talang i melodifestivalen. Alla är lika värdelöst så jag tittar inte på skiten.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 mars 2008
volvo740GL skrev:
munken_man skrev:

Men spec snygg är hon ju inte heller! Snarare tvärt om...

Rätt låt? Har inte följt spektaktet men det var ju långt ifrån de bästa i vart fall. Enligt min mening lirarar Nordmans bidrag i en klass för sig! Och jag tycker nog tammetusan att BWO var bättre lämpade som vinnare än Charlotte...

Rock'n Roll

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 mars 2008
Den där hoppa-låten med dansken skulle vunnit.
Vi hade skämts så otroligt i Belgrad eller vart det nu är och aldrig vågat ställa upp igen.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

22 Inlägg
16 mars 2008
Bara jag som är helt ute:D ha vart å jobba natt nu 2 veckor i streck, ha inte ens sett melodifestivalen:D Vem vann? äre slut?big_smile

Chaufför
418 Inlägg
16 mars 2008
Tycker rätt låt vann faktiskt. Hon kan nog gå långt i Eurovision..
Det fanns ju även andra låtar som var bra.

Kör Scania!!

Unknown_Orebro
16 mars 2008
Det är väll bara att gilla läget men det var inte den bästa låten som van för det var ju utan tvivel Fronda-Ingen mår så bra som jag men jävligt skönt att den inte gick vidare för då kan han ju satsa och snabbare komma ut med nytt matrial.

Kör hårt!!

Sök