3567
Sök

saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

1 827 Inlägg
21 mars 2008
Hardjim skrev:
Masaru skrev:
Hahaha jo men ta du din krängingshämmare och sätt den på din Corvette C5 Z0619274DJGD(#234 med 4056658221hk och se om du kan hugga ner 8 sek på Superstage.

Krävs mkt mer än så på en bil som redan har det svårt i kurvorna. Timtal med justering på hela chassiet, uppgradering på fjädringen och även då så har den svårt mot en.. eeh fjuttig.. CTR.

Corvette C5 Z06 435 hk      600 nm 1400 kg  3.2 kg/hk   1:35,78  AWD
Honda Civic Type R  200 hk  196 nm  1276 kg   6.3 kg/hk   1:27,59  FWD    

Prata inte utan kunskap eller källor.

Okej, om Hondan vinner på superstage men prova istället att köra Rödljusrace, 201m, 402m, 0-100, 0-200 toppfart eller Nürnburgring så tror jag på Corvetten.
Visst det är ju jättekul att små framhjulsdrivna bilar går riktigt bra i superstage, men det är inte allt.
MVH

Håller med Hardjim här. Sluta tjata nu för fan.

Det är enligt mig jävligt svårt att jämföra en Corvette och en CTR, därför skall man gärna inte göra det heller. CTR är ju helt ok när det svänger, men rakt fram blir den uppäten av det mesta...

Ontopic skulle jag vilja påstå att alla plastkitt som hängs på bilar utan någon större förklaring är vidrigt. Det och dom här svart/krom fälgarna typ "scorpion" (tror jag dom heter), dom får mig att må dåligt...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

2 283 Inlägg
21 mars 2008
M3 backspeglar, fulaste hittils.

R.I.P. Michael Jackson!

509 Inlägg
21 mars 2008
haha den va ju fräsig! smile

Fritids-designer
293 Inlägg
22 mars 2008
sexig bmw wink
En personlig åsikt är ju all "raket-plast" folk hänger på bilarna, ser för det mesta förjävligt ut enligt mig. Om jag ska vara ärlig.
Däremot kan ju en diskret läpp se bra ut eller ett "karosspaket" som faktiskt gör någon nytta.
På gamla racebilar t. ex, man ser popnitar runt breddningarna smile förbannat manligt tycker ja de ser ut. smile

enligt mig löjligt: http://s3.amazonaws.com/giles/honda_civ … rs_etc.jpg

Förbannat manligt: http://www.iaaf.uwa.edu.au/smbunt/Hilar … icardo.jpg
http://www.geocities.com/MotorCity/Free … rger68.jpg

men de fulaste ja kan tänka mig är nog alla stylade 740's med blueride mojänger på (vart är världen påväg?). hmm
Senast redigerat av Generalen (22 mars 2008)

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

JDM
593 Inlägg
22 mars 2008
Sämsta tråden ever, är den bara här för att klanka ner på andra människors tycke och smak?

Det ska vara JDM och bana!

1 302 Inlägg
22 mars 2008
Stäng ner skiten

Drop Shop
926 Inlägg
22 mars 2008
Haxxel skrev:
Sämsta tråden ever, är den bara här för att klanka ner på andra människors tycke och smak?

Ja. fler som frågat, och fått svar.
____

Japsdämpare är big nono på annar än prestandajaps.

OEM <3
6 957 Inlägg
22 mars 2008
Alla har vi olika smak, men en 14 sidor lång tråd..? tongue

Ska ja säga mitt så gillar ja icke ifylld däcktext, och extrema plastkit, men de
e min smak ingen kan ändra på den smile

Mvh

OEM <3

1 060 Inlägg
22 mars 2008
Va fan tänker vissa människor med???

http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/carbage/pages/0504/main.jpg

http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/carbage/pages/0450/main.jpg

http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/carbage/pages/0035/main.jpg

http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/carbage/pages/0252/main.jpg

u&#653;op &#477;p&#305;sdn &#477;d&#654;&#647; u&#592;&#596; &#654;&#1503;&#1503;&#592;&#477;&#633; no&#654; &#729;&#477;n&#633;&#647; s&#647;&#305; &#729;&#1503;o&#1503;

OEM <3
6 957 Inlägg
22 mars 2008

OEM <3

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 mars 2008

Fick en idé nu.

Tänk om man satte fyra pipor i mitten på det viset fast på en audi ??  hehe tongue

Och den där volvon var ju bara *för* porrig alltså lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

OEM <3
6 957 Inlägg
22 mars 2008
TBOC_Razor skrev:

Fick en idé nu.

Tänk om man satte fyra pipor i mitten på det viset fast på en audi ??  hehe tongue

Och den där volvon var ju bara *för* porrig alltså lol

Har sett i en gammal bilsport att de va en som hade så, en röd S2:a ABT
från typ 98-99 de nr.
Sitter ett par 5 ekrade OZ splitfälgar på oxå, stor silvrig dekal på audiringarna på sidorna
Senast redigerat av Bjork (22 mars 2008)

OEM <3

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
22 mars 2008
Sylwe skrev:
http://www.pinktentacle.com/2007/05/extreme-japanese-custom-vans/

säga vad man vill om resultatet.. men klanka ner på deras kreativitet vore ju fel att göra

Avstängd
76 Inlägg
22 mars 2008
Xtravagant skrev:
Ponuts skrev:
decib3L skrev:

helt sant! Åker ett gäng såna här i stan (turksläde) och dom är väl fina och så.. Men dom är precis likadana. Och givetvis bara "nysvenskar" som äger dem..

Tarzan, lägg en tanke på det du skriver.

Tror du inte att han har tänkt när han skrev??
Var det något du tyckte var oklart eller som inte stämde med det??

Det tyckte jag och har du något att lägga till?
Du kanske tror du är smart med att inte uppge stad men tänk dig för att där är andra som känner till en.
Anndra gången du är och kaxar dig

Körv
3 535 Inlägg
22 mars 2008
Aydin skrev:
Xtravagant skrev:
Ponuts skrev:

Tarzan, lägg en tanke på det du skriver.

Du kanske tror du är smart med att inte uppge stad men tänk dig för att där är andra som känner till en.

Läs mitt tidigare inlägg, och om du kände dig kränkt på något vis får jag väl be om ursäkt.

I den här tråden snackade vi om saker vi ogillade. Och en av dem sakerna är att jag är trött på att se samma styling i bmw m3 e36 (bland annat). Och oftast är det dryga invandrare som ser ner på oss vanligt folk (som har billigare bilar)

Det är inte det att jag är emot invandrare. Men just dessa som tror dom är bättre än andra...

äh.. jag antar att du fattar.

Detta är som sagt ett öppet forum där vi vinklar våra åsikter.

Truckdriving Man

406 Inlägg
22 mars 2008
Alla har väl olika smak vad gäller bilar, själv hatar jag extralysen om dom inte sitter i ljusbox då och takräcken, fejkade luftintag som bara sitter fastklistrat, takboxar är också fult, stänklappar gillar jag inte heller men på rallybilar går det väl, osv osv,

:DPlattan i mattan:D

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
22 mars 2008
Irmscher Vectra skrev:
Hardjim skrev:
heavy skrev:
Saker jag aldrig skulle få för mig att sätta på min bil: gigantisk vinge, någon sort av neonljus, tribaldekaler, kolfiber.
att andra sätter sånt mög på sina bilar skiter jag i så länge jag slipper köra dom.

Kolfiber är ju jättesnyggt! Fast bara ifall man lackar det i bilens färg. smile

Vad är vitsen med det då? wink

Väger mindre än plåt?

Det har en speciell konstighet att det väger mindre än plåt, jag undrar varför?

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Avstängd
76 Inlägg
22 mars 2008
decib3L skrev:
Aydin skrev:
Xtravagant skrev:

Läs mitt tidigare inlägg, och om du kände dig kränkt på något vis får jag väl be om ursäkt.

I den här tråden snackade vi om saker vi ogillade. Och en av dem sakerna är att jag är trött på att se samma styling i bmw m3 e36 (bland annat). Och oftast är det dryga invandrare som ser ner på oss vanligt folk (som har billigare bilar)

Det är inte det att jag är emot invandrare. Men just dessa som tror dom är bättre än andra...

äh.. jag antar att du fattar.

Detta är som sagt ett öppet forum där vi vinklar våra åsikter.

Din ursäkt är accepterad.
Alla har rätt att tycka till men helt seriöst där finns fan lika många svenskar som tror precis likadant.
Skit i vad alla tycker om din bil eller dig så länge dem inte provocerar dig, och skulle någon stå och provocera en annan med människa för deras tillgång så som bil t.ex.
Är det inte mer än rätt att dela ut en skalle.
Det hade jag gjort oavsett konsekvenserna......
Är en stollt invandrare och det kan ingen ta ifrån mig, att jag sedan har 2 barn med en Svenska är väll en annan femma big_smile

Avstängd
1 266 Inlägg
22 mars 2008
Mohahaha ni är sjuka i huvudet tongue kul tråd iaf..det ända jag har att säga är..Sköt er själva och skit i andra ! smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Sök