2997
Sök

kärleken?

987 Inlägg
285 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
[b]hm..ja vart finns den tro?

Klart den finns big_smile
men om du hittar den på den här sidan vette fan !

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Rushman skrev:
HÄR har ni en som hitta den sanna kärleken!
För att summera det hela lite snabbt:

Vi träffades av en otrolig slump (mirakel, ödet kalla jag det förr)

Hon är helt otroligt vacker, ärligt talat snyggare än alla modeller å kändisar jag sett

Jag slet och gjorde allt för henne, och till slut vann jag hennes hjärta, och vi blev störtförälskade

Allt stämde så perfekt, familjerna, åsikter allt, vi pratade flera timmar på telefon varje dag vi inte sågs.

Tiden gick, allt blev bättre, vi förlovade oss till slut, och vi själva och alla runt omkring oss visste att vi var menade för varann (precis som i alla filmer smile )

Vi var varandras allt, fram tills en dag drygt ett år efter vi förlova oss, då hon helt utan förvarning inte ville mer, och var fast besluten om att inte ge oss en chans till, 2 veckor senare hade hon ny kille.

När det tog slut bröt jag kontakten direkt för något annat klarade jag inte av just då, första halvåret efteråt slog jag sönder prylar, drack massor, hatade alla omkring mig, och förakta livet rent allmänt. Det har nu gått 1,5 år sen det tog slut, och jag tänker fortfarande på henne varje dag.

Som det tidigare sagts så är kärlek det som kan orsaka både mest sorg och mest glädje. Och hur piss jag än mått efter detta, så tänker iaf jag inte ge upp tanken på att "äkta kärlek" finns nånstans.

Kände bara för å skriva av mig lite...

kan va gött att skriva av sej lite smile kan bara säga..faller en står de tusen åter! du är värd en som tycker om dig lika mycke som du tycker om henne!

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

93 Inlägg
22 mars 2008
E30Tompa skrev:
haha för skön tråd asså! men den ligger nog snarare strax utanför uppsala skulle ja tro wink

Inte enligt hitta.se wink
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.as … Id=2845631

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Mange_900 skrev:
E30Tompa skrev:
haha för skön tråd asså! men den ligger nog snarare strax utanför uppsala skulle ja tro wink

NAAAAW...äre sant att de finns ett ställe som heter så i halmstad?! big_smile där vill jag bo! big_smile

Intresseklubben
673 Inlägg
22 mars 2008
pepita: klart det finns kärlek smile en dag märker du det ;D

/Mvh Andreas

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:

jee jag hoppas de..bara blivit utsatt för falsk kärlek jag sad  .....   mad

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Green_devil skrev:
Den som vet var man kan hitta kärleken får mer än gärna berätta de för mig.
Har sj letat många år men tyvärr så har jag inte hittat den än;)

vart jag mej i världen vänder ska jag göra svarta ränder...de är årjängsraggar låten de ju! tongue

Intresseklubben
673 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
IMPRAZERN skrev:

Ajdå, inte bra.. du ska ju inte ha några problem, inte med utseendet iaf.. man vet ju aldrig vad insidan säger ;P men det är nog inget fel me den heller : ) keep going

/Mvh Andreas

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 mars 2008
Mange_900 skrev:
E30Tompa skrev:

hahaha jävla skit då :p

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Norrlänning
1 453 Inlägg
22 mars 2008
IMPRAZERN skrev:
__pepita__ skrev:
IMPRAZERN skrev:

Ajdå, inte bra.. du ska ju inte ha några problem, inte med utseendet iaf.. man vet ju aldrig vad insidan säger ;P men det är nog inget fel me den heller : ) keep going

hehe najs, nu la han in stöten wink hehe skojja bara..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Intresseklubben
673 Inlägg
22 mars 2008
Ellertz skrev:
IMPRAZERN skrev:
__pepita__ skrev:

hehe najs, nu la han in stöten wink hehe skojja bara..

Hahaha :p

/Mvh Andreas

594 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
Green_devil skrev:

vart jag mej i världen vänder ska jag göra svarta ränder...de är årjängsraggar låten de ju! tongue

Så du tycker inte om den då eller tongue e stämmer in på mig e ju när man har en tung höger fot och en lätt vänster fot lol

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

4 506 Inlägg
22 mars 2008
Rushman skrev:
HÄR har ni en som hitta den sanna kärleken!
För att summera det hela lite snabbt:

Vi träffades av en otrolig slump (mirakel, ödet kalla jag det förr)

Hon är helt otroligt vacker, ärligt talat snyggare än alla modeller å kändisar jag sett

Jag slet och gjorde allt för henne, och till slut vann jag hennes hjärta, och vi blev störtförälskade

Allt stämde så perfekt, familjerna, åsikter allt, vi pratade flera timmar på telefon varje dag vi inte sågs.

Tiden gick, allt blev bättre, vi förlovade oss till slut, och vi själva och alla runt omkring oss visste att vi var menade för varann (precis som i alla filmer smile )

Vi var varandras allt, fram tills en dag drygt ett år efter vi förlova oss, då hon helt utan förvarning inte ville mer, och var fast besluten om att inte ge oss en chans till, 2 veckor senare hade hon ny kille.

När det tog slut bröt jag kontakten direkt för något annat klarade jag inte av just då, första halvåret efteråt slog jag sönder prylar, drack massor, hatade alla omkring mig, och förakta livet rent allmänt. Det har nu gått 1,5 år sen det tog slut, och jag tänker fortfarande på henne varje dag.

Som det tidigare sagts så är kärlek det som kan orsaka både mest sorg och mest glädje. Och hur piss jag än mått efter detta, så tänker iaf jag inte ge upp tanken på att "äkta kärlek" finns nånstans.

Kände bara för å skriva av mig lite...

Snarlikt det som hände mig, Förutom förlovning o tiden.
Jag fick fjärlilar i magen första gången jag såg henne,
Det tog 2år innan jag vågade säga ngt.

Vi träffades på en dansbana och det sa bara klick,
Jag ställde ochså upp i vått o tort för henne och allt var underbart.
Vacker insida(Själ) o vacker utsida.
Men rätt som det var så avtog allt, Mådde ochså väldigt dåligt
och jag tänker på henne flera gånger om dagen trotts att det
har gått över ett halvår, Supit har jag ej gjort för det slutade jag
med för ett årsedan, Och tur var väll det annars hade jag väll
vart alkis nu efter det som hännt.

jag inte ge upp tanken på att "äkta kärlek" finns nånstans.

Samma här, Men jag kommer nog ta det lungt ett tag till.
Men ngnstanns måste den finnas, Trotts att det känns som det
bara var hon.

Kan du andas kan du dö.

68 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
[b]hm..ja vart finns den tro?

du kan nog inte ha några problem att hitta den!! wink

Cnc-operatör
608 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Green_devil skrev:
__pepita__ skrev:
Green_devil skrev:

Så du tycker inte om den då eller tongue e stämmer in på mig e ju när man har en tung höger fot och en lätt vänster fot lol

vaddå.?! nej den låten är ju skitbra.....chevroleeeeee raggare! tongue

719 Inlägg
22 mars 2008
kärlek kommer när den kommer inget man kan tvinga fram. Ha kul istället träffa massa nytt folk o umgås. Går du runt o söker kärlek hela tiden blir du bara deppig och desperat och det syns långväg.

ps lås inte fast dig på en person efter att ni sätts engång, men stäng inte ute nån heller då man går miste om saker. Öppna alla dörrar o bjud på dig själv. Så hittar du något tillslut. wink

live free, die young.

442 Inlägg
22 mars 2008
kaxxen skrev:
hehe smile tjejer är bara dyra & jobbiga... nä klarar mig utan sånna där saker =P men en bil sviker inte & för den delen oxå katten sviker inte heller wink

Jooo fyyy fan när den inte startar hmm

583 Inlägg
22 mars 2008
Tja letar ni kärlek kanske ni inte ska sitta här och klaga... gå ut istället och leta smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

2 600 Inlägg
22 mars 2008
ja man kan undra vad kärleken är. dom säger att det ska finnas en för alla men stämer det ? tveksamt.

gör som jag kör gubba racer=)

Sök