Kärleken till det andra könet suger! Dock suger kärleken till mitt kön med Lät lite illa nu haha xD Mena att kärlek suger hårt!! Blitt bedragen antal gånger osv. Har inte vart kär nu på evigheter. Vågar knappt lita på en brud idag. Den ända kärlek jag har är den bästa! Den som ALDRIG sviker mig. Bilarna!
jo så känner jag lite med..jag vågar inte lita på killen..för man är ju så jäkla rädd för hemska repriser!!!
Haha ja det här med kärlek gör en ju bara så trött , som senast idag Känns ibland som att det bara är meningen att vissa ska få glädjas av kärlek till/från någon annan Och däribland räknar jag ju inte in mig själv direkt . Tycker det går åt helvete vad man än gör, så vad gör man för fel egentligen? Länge sedan man vart riktigt kär med, Hmm .
Menmen hoppas allt att våren snart är här!! så man kan lägga på sommardäcken på bilen och pyssla om henne lite i alla fall
Jag var kär en gång. Men min flickvän som jag hade varit tillsammans med i ca 1 år och var "kär" i knullade med en av mina bästa kompisar .. Sen dess har jag inte kunnat bli riktigt kär i någon .
Det däringa begreppet kärlek ska man nog ta det lugnt med. det är ganska så "missuppfattat" vad det igentligen är. Den ska börja med en ärlig vänskap som den kan växa fram ur.