3709
Sök

malmö arabland?

3 650 Inlägg
29 mars 2008
#261
ne men tog de första kom på..Jag e inte heller från sverige, jag e från estland cool


3 650 Inlägg
29 mars 2008
#262
n0b0dy_ skrev:
ja men "TYP" irak definerar inte alla blattar vettu" IRAKIER är mestadels araber, vilket alla invandrare inte är, har du något emot någon så lär dig först vem du har otal med... Fakta manen fakta big_smile
Har jag något emot någon så behöver jag inte veta vart han kommer ifrån wink


2 751 Inlägg
29 mars 2008
#263
Kesler skrev:
n0b0dy_ skrev:
ja men "TYP" irak definerar inte alla blattar vettu" IRAKIER är mestadels araber, vilket alla invandrare inte är, har du något emot någon så lär dig först vem du har otal med... Fakta manen fakta big_smile
Har jag något emot någon så behöver jag inte veta vart han kommer ifrån wink
nej de e klart, men oftast blir de så att ifall någon bråkar med en arab, så blir de aaa alla blattar e likadana, mest de ja syftade på..

Who Djaa bless no man curse

Varningar. 36
1 200 Inlägg
29 mars 2008
#264
Hoppas ni vet att det där är ett klipp ifrån "FOX NEWS" -alltså bara skitsnack till 99%. Ungarna i slutet har för övrigt sagt till svensk media att deras föräldrar fick en viss summa pengar om dom låtsades att rikta ett vapen mot polisbilen. Och vad är allt detta för skitsnack om att skicka ut alla invandrare? Ut med alla svenssons som sitter och bildar sig en uppfattning om invandrare genom att läsa på internet, titta på tv eller lyssna på sina polare och sen snackar massa skit för att dom tror att alla invandrare är dumma i huvet för att en är det. Dom bevisar bara själva hur dumma dom är. Sen att en hel drös invandrare också borde skickas ut ur landet är ganska självklart då vissa som inte bott här speciellt länge uppför sig som att dom vore hemma. Men dom flesta invandrarna som spenderat merparten av sitt liv eller tillockmed hela livet här vet hur man uppför sig och uppför sig precis lika bra som en vanlig svensk. God natt.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

1 Inlägg
29 mars 2008
#265
"Rosengård har det gått för långt i utan att tveka. Man kan ju inte ens ställa bilen där utan att den är stulen/saboterad när man kommer tillbaka. Sen att det är farligt att gå ute i rosengård på kvällar har man också fått erfara"


kan säga att det var x antal m5, mercedes bilar o andra lite dyrare bilar parkerade utan att något hände med dem.

Sen hör inte sånna diskutioner på ett bilforum, gå in i något annat forum o diskutera ert främlingfientliga  snack!


3 650 Inlägg
29 mars 2008
#266
n0b0dy_ skrev:
Kesler skrev:
n0b0dy_ skrev:
ja men "TYP" irak definerar inte alla blattar vettu" IRAKIER är mestadels araber, vilket alla invandrare inte är, har du något emot någon så lär dig först vem du har otal med... Fakta manen fakta big_smile
Har jag något emot någon så behöver jag inte veta vart han kommer ifrån wink
nej de e klart, men oftast blir de så att ifall någon bråkar med en arab, så blir de aaa alla blattar e likadana, mest de ja syftade på..
jo förstår va du tänkte på
Senast redigerat av Kesler (29 mars 2008)


349 Inlägg
29 mars 2008
#267
osiris83 skrev:
"Rosengård har det gått för långt i utan att tveka. Man kan ju inte ens ställa bilen där utan att den är stulen/saboterad när man kommer tillbaka. Sen att det är farligt att gå ute i rosengård på kvällar har man också fått erfara"


kan säga att det var x antal m5, mercedes bilar o andra lite dyrare bilar parkerade utan att något hände med dem.

Sen hör inte sånna diskutioner på ett bilforum, gå in i något annat forum o diskutera ert främlingfientliga  snack!
"Index » Off topic » malmö arabland?"

kanske ska ta bort denna delen av forumet då eller vad tycker du?

EDIT: för att förtydliga vad jag egentligen vill säga med detta: "Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra."
Senast redigerat av Ertiyed (29 mars 2008)


349 Inlägg
29 mars 2008
#268
n0b0dy_ skrev:
Fan snackar ni om, vi ska tacka ryssarna lika mycket som alla andra som slogs mot nazismen.. Sverige var neutralt vilket jag tycker är sjukt fegt, mitt land var helt ockuperat "Jugoslavien" endå slogs vi mot nazisterna och till slut körde ut dem... Men nej sverige gjorde inte ett skvatt..Lika fega som dagens politiker...
haha nej det vi gjorde va att hjälpa tyskarna genom att gå igenom Sverige med deras pansarvagnar för att anfalla Sovjet.


8 156 Inlägg
29 mars 2008
#269
Ertiyed skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fan snackar ni om, vi ska tacka ryssarna lika mycket som alla andra som slogs mot nazismen.. Sverige var neutralt vilket jag tycker är sjukt fegt, mitt land var helt ockuperat "Jugoslavien" endå slogs vi mot nazisterna och till slut körde ut dem... Men nej sverige gjorde inte ett skvatt..Lika fega som dagens politiker...
haha nej det vi gjorde va att hjälpa tyskarna genom att gå igenom Sverige med deras pansarvagnar för att anfalla Sovjet.
Nja. Där har du nog lite fel. Tyskland skickade trupper till Norge genom Sverige. Finland fick lite hjälp från Sverige och säkert en del från Tyskland, men att Tyskland skulle skickat pansarvagnar till Finland känns osannolikt.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 751 Inlägg
29 mars 2008
#270
Ertiyed skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fan snackar ni om, vi ska tacka ryssarna lika mycket som alla andra som slogs mot nazismen.. Sverige var neutralt vilket jag tycker är sjukt fegt, mitt land var helt ockuperat "Jugoslavien" endå slogs vi mot nazisterna och till slut körde ut dem... Men nej sverige gjorde inte ett skvatt..Lika fega som dagens politiker...
haha nej det vi gjorde va att hjälpa tyskarna genom att gå igenom Sverige med deras pansarvagnar för att anfalla Sovjet.
Vilket i sin tur hade sovjet kunnat knulla sverige upp och ner om dem vill efter WW2 men dom gjorde inte det, så på ett sätt tycker jag man ska tacka alla som var emot nazi tyskland inte bara usa.. USA var en liten del i det stora hela så att säga.. HOLLYWOOD har gjort det Större big_smile

Who Djaa bless no man curse

8 156 Inlägg
29 mars 2008
#271
n0b0dy_ skrev:
Ertiyed skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fan snackar ni om, vi ska tacka ryssarna lika mycket som alla andra som slogs mot nazismen.. Sverige var neutralt vilket jag tycker är sjukt fegt, mitt land var helt ockuperat "Jugoslavien" endå slogs vi mot nazisterna och till slut körde ut dem... Men nej sverige gjorde inte ett skvatt..Lika fega som dagens politiker...
haha nej det vi gjorde va att hjälpa tyskarna genom att gå igenom Sverige med deras pansarvagnar för att anfalla Sovjet.
Vilket i sin tur hade sovjet kunnat knulla sverige upp och ner om dem vill efter WW2 men dom gjorde inte det, så på ett sätt tycker jag man ska tacka alla som var emot nazi tyskland inte bara usa.. USA var en liten del i det stora hela så att säga.. HOLLYWOOD har gjort det Större big_smile
Jo, det är ju många som glömt att USA kom in i slutskedet av kriget. Visserligen som den avgörande länken, men ändå.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

349 Inlägg
29 mars 2008
#272
Phaetoon skrev:
Ertiyed skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fan snackar ni om, vi ska tacka ryssarna lika mycket som alla andra som slogs mot nazismen.. Sverige var neutralt vilket jag tycker är sjukt fegt, mitt land var helt ockuperat "Jugoslavien" endå slogs vi mot nazisterna och till slut körde ut dem... Men nej sverige gjorde inte ett skvatt..Lika fega som dagens politiker...
haha nej det vi gjorde va att hjälpa tyskarna genom att gå igenom Sverige med deras pansarvagnar för att anfalla Sovjet.
Nja. Där har du nog lite fel. Tyskland skickade trupper till Norge genom Sverige. Finland fick lite hjälp från Sverige och säkert en del från Tyskland, men att Tyskland skulle skickat pansarvagnar till Finland känns osannolikt.
så må det ha varit... hur som haver så va vi inte så pass neutrala som alla tror. smile


349 Inlägg
29 mars 2008
#273
n0b0dy_ skrev:
Ertiyed skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fan snackar ni om, vi ska tacka ryssarna lika mycket som alla andra som slogs mot nazismen.. Sverige var neutralt vilket jag tycker är sjukt fegt, mitt land var helt ockuperat "Jugoslavien" endå slogs vi mot nazisterna och till slut körde ut dem... Men nej sverige gjorde inte ett skvatt..Lika fega som dagens politiker...
haha nej det vi gjorde va att hjälpa tyskarna genom att gå igenom Sverige med deras pansarvagnar för att anfalla Sovjet.
Vilket i sin tur hade sovjet kunnat knulla sverige upp och ner om dem vill efter WW2 men dom gjorde inte det, så på ett sätt tycker jag man ska tacka alla som var emot nazi tyskland inte bara usa.. USA var en liten del i det stora hela så att säga.. HOLLYWOOD har gjort det Större big_smile
nää det enda jag har U S AND A att tacka är det här: http://www.youtube.com/watch?v=W1czBcnX … re=related

(notera ironin smile)

Jag tycker INTE att man ska sticka under stolen med vad andra länder också bidrog med under WW2. tacka inte bara USA. big_smile (som du säger ;P)
Senast redigerat av Ertiyed (29 mars 2008)


2 751 Inlägg
29 mars 2008
#274
inte va ni på den rätta sidan iaf. wink

Who Djaa bless no man curse

2 751 Inlägg
29 mars 2008
#275
Hade alla tänkt så hur måga tror du då hade dött under ww2? Har du tänkt på det?

Who Djaa bless no man curse

349 Inlägg
29 mars 2008
#276
Emil skrev:
Ja fan va synd att inte Sverige deltog i WW2 så fler kunde dött...
Fan va dumt och fegt...
tycker det är skitbra att Sverige inte deltog. tycker vi ska ta och rusta ner rejält på vår militär och inte skicka fler resurser till nuvarande krigsområden. endast till länder med problem så som inbördeskrig eller liknande där det faktiskt behövs.


12 086 Inlägg
29 mars 2008
#277
Hela malmö, men speciellt statsdelarna rosengård bland annat är helt sjukt. Inte nog med att de är totalt övertaget av invandrare, miljön och samhället är i princip som i arabländerna där. Fan nästan vägskyltarna står på arabiska tongue Sen ser man filmer på youtue och ständiga nyhetssändningar om dagligt våld i dessa statsdelar.. vartfan är sverige påväg? Det är vår fd slappa jävla socceregering som satt sverige i den situationen.

Jag är inte främlingsfientlig, men så här kan de inte fortsätta.


Jag är född i Malmö, bott Motala sen jag va 1½.. kan ju bara tacka mina päron för det =P

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 mars 2008
#278
Sluta snacka o gör nått iställe.. så äkligt trött på allt bords snack.. vad ni ska göra  vet ja inte? hjälp dom? arbetsgivare ge dom jobb? läxa upp dom kriminella eller vad som. eller ska ni bara sitta o diskutera vid frukost bordet o se på? då kan ni va tysta iställe det är bara sååå störande svenskt
VIll ni ha ändrig skapa den o sen vad ni vill ha för ändring skiter jag i.


Personligen bryr jag mig om topic. Är ingen nyhet direkt. Varenda ghetto i hela sverige är ju så här. finns säkert 10områden här i sthlm som är likadant.. Men det är inte så konstigt att det blir problem när ingen får hjälp. Sverige är så puckat! det är skit snällt utav os att ta in invandrare o ge dom boende visst jätte bra. Men sen då? ska man abra skita i dom då? varför hjälpte man dom från början då? *suck*


Bmw osv..

349 Inlägg
29 mars 2008
#279
UseDubbelTurbo skrev:
Sluta snacka o gör nått iställe.. så äkligt trött på allt bords snack.. vad ni ska göra  vet ja inte? hjälp dom? arbetsgivare ge dom jobb? läxa upp dom kriminella eller vad som. eller ska ni bara sitta o diskutera vid frukost bordet o se på? då kan ni va tysta iställe det är bara sååå störande svenskt
VIll ni ha ändrig skapa den o sen vad ni vill ha för ändring skiter jag i.


Personligen bryr jag mig om topic. Är ingen nyhet direkt. Varenda ghetto i hela sverige är ju så här. finns säkert 10områden här i sthlm som är likadant.. Men det är inte så konstigt att det blir problem när ingen får hjälp. Sverige är så puckat! det är skit snällt utav os att ta in invandrare o ge dom boende visst jätte bra. Men sen då? ska man abra skita i dom då? varför hjälpte man dom från början då? *suck*
men det är ju därför en ändring behövs. att vi inte tar in fler flyktingar utan hjälper/löser problem med dem som redan bor i Sverige. Först då kan man hjälpa fler flyktingar. Därför jag har beslutat att bli politisktaktiv på något sätt. Har för mycket åsikter som inte kommer nånstans förutom till min familj och mina polare XD


AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 mars 2008
#280
Ertiyed skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Sluta snacka o gör nått iställe.. så äkligt trött på allt bords snack.. vad ni ska göra  vet ja inte? hjälp dom? arbetsgivare ge dom jobb? läxa upp dom kriminella eller vad som. eller ska ni bara sitta o diskutera vid frukost bordet o se på? då kan ni va tysta iställe det är bara sååå störande svenskt
VIll ni ha ändrig skapa den o sen vad ni vill ha för ändring skiter jag i.


Personligen bryr jag mig om topic. Är ingen nyhet direkt. Varenda ghetto i hela sverige är ju så här. finns säkert 10områden här i sthlm som är likadant.. Men det är inte så konstigt att det blir problem när ingen får hjälp. Sverige är så puckat! det är skit snällt utav os att ta in invandrare o ge dom boende visst jätte bra. Men sen då? ska man abra skita i dom då? varför hjälpte man dom från början då? *suck*
men det är ju därför en ändring behövs. att vi inte tar in fler flyktingar utan hjälper/löser problem med dem som redan bor i Sverige. Först då kan man hjälpa fler flyktingar. Därför jag har beslutat att bli politisktaktiv på något sätt. Har för mycket åsikter som inte kommer nånstans förutom till min familj och mina polare XD
Ja det tycker jag du ska bli låter vettigt.


Bmw osv..


Sök