Kapa fjädrar med diamantskiva? Spara hellre en tid och köp skapliga fjädrar typ Eibach eller H&R..svider för tillfället men kvalite håller..rekommenderas..
Du vill ha billigaste sänkningsatsen med dämpare o fjädrar men ändå kvalité? men ändå inte GE motorsport, hmm ja vad kan jag rekommendera , jo GE MOTORSPORT..
Du vill ha billigaste sänkningsatsen med dämpare o fjädrar men ändå kvalité? men ändå inte GE motorsport, hmm ja vad kan jag rekommendera , jo GE MOTORSPORT..
Agree, polaren hade ifrån dem på sin bmw riktigt bra var de. Sen är de riktigt trevliga att ha att göra med också!
Agree, polaren hade ifrån dem på sin bmw riktigt bra var de. Sen är de riktigt trevliga att ha att göra med också!
Japp, jag köpte dom till min crx. Har dock inte kört med dom än men har hört mycket positivt om de. O ja leveransen och kontakten e bara positivt.