3345
Sök

vart hittar jag billigaste sänknings satsen

69 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
som rubriken lyder

vart hittar man billigaste sänkningsatsen till en passat variant 99
med stötdämpare och fjädrar

tipsa gärna om billiga coilovers

länka gärna

mvh snigel

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2008
ska du ha redigt billigt så kör på biltema än sån där fin sänksningssats

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

69 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
ne inge biltema alltså nå typ ge fast inte ge motorsport satsen

vill juh ha lite kvalité oxå:p

Proffa
282 Inlägg
28 mars 2008
Kapa fjädrar med diamantskiva? smile Spara hellre en tid och köp skapliga fjädrar typ Eibach eller H&R..svider för tillfället men kvalite håller..rekommenderas..

551 Inlägg
29 mars 2008
Du vill ha billigaste sänkningsatsen med dämpare o fjädrar men ändå kvalité? men ändå inte GE motorsport, hmm ja vad kan jag rekommendera , jo GE MOTORSPORT..

You can't B serious, oh K

2 751 Inlägg
29 mars 2008
FK Automotive

Who Djaa bless no man curse

Evolution
1 627 Inlägg
29 mars 2008
rekomenderar med GE MOTORSPORT

Fäll ner pungen och landa

987 Inlägg
Soubee
29 mars 2008
marven skrev:
Du vill ha billigaste sänkningsatsen med dämpare o fjädrar men ändå kvalité? men ändå inte GE motorsport, hmm ja vad kan jag rekommendera , jo GE MOTORSPORT..

Agree, polaren hade ifrån dem på sin bmw riktigt bra var de. Sen är de riktigt trevliga att ha att göra med också!

551 Inlägg
29 mars 2008
Soubee skrev:
marven skrev:

Agree, polaren hade ifrån dem på sin bmw riktigt bra var de. Sen är de riktigt trevliga att ha att göra med också!

Japp, jag köpte dom till min crx. Har dock inte kört med dom än men har hört mycket positivt om de. O ja leveransen och kontakten e bara positivt.

You can't B serious, oh K

Sök