cool blue skrev:WeDo skrev:cool blue skrev:Hur många bilar är uttagna? Ska bli kanon men lär inte var på plats före nio. hoppas på att dom som bor i när området tvättar hemma heheÄsch... "Bättre lite skit i ......." Hehe ja men jag är ju en putts nisse ju Kul å träffas på Lördag
WeDo skrev:cool blue skrev:Hur många bilar är uttagna? Ska bli kanon men lär inte var på plats före nio. hoppas på att dom som bor i när området tvättar hemma heheÄsch... "Bättre lite skit i ......."
cool blue skrev:Hur många bilar är uttagna? Ska bli kanon men lär inte var på plats före nio. hoppas på att dom som bor i när området tvättar hemma hehe
AdamOpel skrev:anmäld och klar.. är det någon från mitt håll som ska upp och är intresserad av sammåkning?
joacim77 skrev:sir_daniel: Ser bra ut. Blir det denna på träffen??Nu är det bara dagar kvar...
WeDo skrev:fr3kazo1d skrev:jag kommer ställa ut oxå aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :pHoppas bara man hinner lacka färdigt all interiörmånga saab människor som kommer???//SJapp... Jag kommer också ställa ut...
fr3kazo1d skrev:jag kommer ställa ut oxå aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :pHoppas bara man hinner lacka färdigt all interiörmånga saab människor som kommer???//S
Fotografen_Micke skrev:Nu är äntligen problemet löst. Jag kommer till Vingåkraträffen och fotograferar!Någon som vill ha sin bil plåtad!?