Hur i H-vete släcker jag texten!? blir tokig har provat allt ja har hittat på sajterna ja fått som tips än så länge Plz help me someone.. Tacksam för alla svar
Vad för bil gäller det? undra varför man alltid verkar glömma att tala om det...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
jag har en audi A4 och du har en volvo s40 så svårt e d menade jag nån annan bil hade jag naturligtvis angivit d i texten men om du vet hur man gör nu när du vet vilken bil det gäller så skulle de va snällt om du kunde förklara för mig? MVH Kristoffer
vrid av tändningen håll in trippmätar knappen å slå på tändningen, då borde det stå service i displayen tryck sen på auto check knappen tills texten försvinner
Alternativet: Köp en fikalängd, åk till närmaste VAG firma, gå in direkt till verkstaden och fråga lite försynt om nån kan släcka din servicelampa, vifta lite fint med fikat så ska du se vad fint det går.
jag har en audi A4 och du har en volvo s40 så svårt e d menade jag nån annan bil hade jag naturligtvis angivit d i texten men om du vet hur man gör nu när du vet vilken bil det gäller så skulle de va snällt om du kunde förklara för mig? MVH Kristoffer
När man väl klickat på tråden kan man se vad för bil det är ja. Men det kan vara idé att följa forumreglerna och skriva vilken bil det gäller i rubriken, lättare att hitta rätt folk och få de som har lösningen att kika in i tråden. Men det är bara tips