Gosedjurs & leksaksinsamling till Sveriges akutmottagningar - LÄS

Wanegardh Asgammal medlem.
9 juli 2009 · 2 246 Inlägg

JapMax skrev:

maximus skrev:

JapMax skrev:
Varför ska man klistra en tråd ang gosedjur?

Jag vill bara ha bort massa skit som är i vägen för annat mer aktuellt, jag är inne i forumet varje dag och ger min åsikt till hur den ska förbättras. Jag argumenterar för min sak helt enkelt, och du för din åsikt.. så de är väl egentligen inga oklarheter.

Varför ska man klistra en tråd ang Skryt/gratulationer angående körkort, födelsedagar, etc.?
Barn är det viktigaste som finns..men det är min åsikt.

För min del kan vi ta bort all klistrat i hela forumet, jag varken läser lr skriver i några av dem.
Och har jag gjort de nångång lr ska framöver kan jag söka mig till den tråden igen.

Men om du inte läser så behöver du inte bry dig?
Vad är ditt problem?

Woolf
10 juli 2009 · 41 Inlägg

Uppenbarligen ar det en bra trad, trots allt. Manga har ju sjalv erkant att de inte ens har tankt pa mojligheten innan de laste det har. I stallet for att klaga, sprid budskapet och samordna en storre insamling och ak till narmaste sjukhus!

Tank bara sa mycket gladje den lilla anstrangningen ger. Om folk inte ens kan stalla upp pa en san sak, vart ar da varlden pa vag?

Jag ska i alla fall gora nagot, i stallet for att egoistiskt sitta pa min r"v och klaga pa ovasentliga saker!

Neos34 Garaget vän, igen.
29 oktober 2009 · 5 687 Inlägg

Kanon bra ide, detta skall jag sprida vidare i morgon..
5st knök fulla sopsäckar med leksaker, få se vilka sjukhus som vill ha dom..

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
Grabber Dagdrömmare
3 december 2009 · 2 836 Inlägg

Egentligen är det inte bara sjukhus som skulle behöva gosse djur för barn utan så gått som varenda institution där finns barn eller förekommer.
På sjukhuset får dom mest glädje av ett litet gosse djur då just där är det en mentalt svår situation dom upplever. Massor med okänd folk o vraken mamma eller pappa o dagens föräldrar är mest stressade människor i dagens samhälle så dom tänker inte på sådana "små" saker som betyder väldigt mycket för ett barn.
Men va f@n... kan inte säga nej dock ibland skulle jag vilja ha nån att skälla ut när jag ser ledsna barn!

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Germax
1 januari 2010 · 12 086 Inlägg

Wanegardh skrev:

JapMax skrev:

maximus skrev:

Varför ska man klistra en tråd ang Skryt/gratulationer angående körkort, födelsedagar, etc.?
Barn är det viktigaste som finns..men det är min åsikt.

För min del kan vi ta bort all klistrat i hela forumet, jag varken läser lr skriver i några av dem.
Och har jag gjort de nångång lr ska framöver kan jag söka mig till den tråden igen.

Men om du inte läser så behöver du inte bry dig?
Vad är ditt problem?

Att de fyller halva skärmen varje gång jag går in i forumet

Neos34 Garaget vän, igen.
16 juli 2010 · 5 687 Inlägg

Wanegardh skrev:

JapMax skrev:
Varför ska man klistra en tråd ang gosedjur?

Jag vill bara ha bort massa skit som är i vägen för annat mer aktuellt, jag är inne i forumet varje dag och ger min åsikt till hur den ska förbättras. Jag argumenterar för min sak helt enkelt, och du för din åsikt.. så de är väl egentligen inga oklarheter.

Varför ska man klistra en tråd ang Skryt/gratulationer angående körkort, födelsedagar, etc.?
Barn är det viktigaste som finns..men det är min åsikt.

Bra sagt där!

Senast redigerat av Neos34 (16 juli 2010)

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang