En liten smart bil har blivit småmoddad. Lite argare framlysen, ny lack, inga handtag och en toning + en obligatorisk sänkning, även skärmarna har breddats lite smått.
Jaja, lägger upp 2 mods på beställning åt Lampa. Om Lampa himself ser dessa bilder så har jag de riktiga bilderna (utan lilla bilden) att skicka till dig på msn. Bilen har blivit taksänkt, fått större fälgar och längre hjulhus bak. Sen har den sänkts och fått tonade rutor. Den röda:
Den svarta:
Vad tycks?
Jag gör jätte gärna moddningar på beställning, just as you know.
Nån som har lust att sänka bilen så det ser ut som ca 4cm? och måla backspeglar,dörrhandtag,plasten runtom bilen vit (kofångare,spoiler och baljor) samtt tona rutorna lite http://www.garaget.org/show_ext.php?car … age=211877
Nån som har lust att sänka bilen så det ser ut som ca 4cm? och måla backspeglar,dörrhandtag,plasten runtom bilen vit (kofångare,spoiler och baljor) samtt tona rutorna lite http://www.garaget.org/show_ext.php?car … age=211877
Lojdarns Audi a4 moddad. Vitare lack med turkos/blå grund (ger bättre djup). Handtagen blev ej bra vita (såg konstigt ut men blir säkert bra IRL). Toningen är på 50% fram och 75% bak. Sänkningen är runt 4 cm. (Svårt att ränka ut med PSP.)
nån får gärna ps:a min bil! får jö vad ni vill med den! ;D
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Woosch, ingen lätt bild. Blir väldigt rakt på. Men jag ska försöka, imorgon.
Luddtussen skrev:
Vill ni testa o modda min bil? Se om den kan bli snyggare än vad den redan är....
Gör vad ni vill och förundra mig, vill veta vad som kan göras och hur ni tycker...
Väntar med iver
Din blir nog inte så svår att göra snyggare än vad den är! Skämt åsido, självklart ska jag försöka fixa till den men behålla formerna. Men inga mer modds idag. Pallar inte. ^^