nice nice! ja de blir lite åt de hållet så ska du ha en bodyguard i baksätet med ak haha skämt och sido, testar det imorgon så får vi se hur resultatet blir
Någon som har nåt tips för att sänka en bil i photoshop som har t.ex en massa träd och annat i bakrunden? Tycker det e jävligt svårt utan en clean bakrund och få det snyggt.
Här är bilden på min bil som ska sänkas. Har själv fixat en del själv redan, såsom borttagna emblem, lagat rost och skador osv. Om någon vill göra ett försök att sänka bilen lite lagom så uppskattar jag det. Sitter just nu och försöker själv att få det snyggt. Bilen ska sänkas 55mm med fjädrar, så skärmkanterna hamnar väl en liten bit över däcken iaf.
Tackar för det. Blir nog aningen högre än så, även fast jag skulle vilja ha som på bilden. Skulle du kunna göra så skärmkanterna ligger ungefär 0.5-1cm ovanför däcken?
missuppfattade, de du skrev en bit ÖVER däcken, alltså att den skulle gå ner över däcken
Jaha, ja nej det menade jag inte. Tror inte det kommer sänka så mycket så att det ser ut så som du photoshopade, men skulle vara riktigt nice då jag tänkte köra lågt o brett stuk på den.
Ursäkta för det Kanske skulle skriva en bit OVANFÖR däcken