Någon som känner sig manad till att: 1. Göra njurarna svarta. 2. Mörka ned dimljusen eller göra dom gula. 3. en GT-Läpp skulle jag vilja ha i samma röda färg som bilen, och en i samma svarta som läppen som sitter på nu...
Loggar in senare på kvällen, moddar gärna nattetid. "Mata mig med hardTrance, så moddar jag hela natten!" När denna slinga går, då moddar jag tills den é slut. (Slingan här nedan). http://www.youtube.com/watch?v=Z3NUGeP8osM
, hopp då vet man vad nästa lön går till fälgar och front fan :p bara för att leka lite kan du testa göra fälgarna vita, tona lampor igult sen kanske något diskret luft intag ihuven? de säljer kolfiber huvar som e rätt snygga från scstyling tror jag till b5an
, hopp då vet man vad nästa lön går till fälgar och front fan :p bara för att leka lite kan du testa göra fälgarna vita, tona lampor igult sen kanske något diskret luft intag ihuven? de säljer kolfiber huvar som e rätt snygga från scstyling tror jag till b5an
Någon som skulle kunna ta läppen på den högra bilen o sätta in på den vänstra? alltså istället för den som e till vänster sätta in den högras läpp på volvon till vänster?
Njee, jag vill ha en liten skyllt, men denna gamle tysk är nog inte lika skonad som dom gamla evo japsarna. Dessa långa lysen är som synes på bilden jag länkade låååååånga givetvis lär det finnas bättre bilder att tillgå, hojta till så kan jag knäppa någon bättre bild förhoppningsvis utan regplåt kanske till och med