tjena, skulle nån kunna leka lite med mig bil? jag skulle vilja ha blanksvart tak och huv, mattsvart grill med kromad ram, gultonade framlysen, svarttonade baklysen, rs4 front och rs4 fälgar
Nån som kan göra chevan ''Matt-mörk-Lila'' med svart tak åh svarta stötfångare ? skulle va tacksam för ska måla den i den färgen så vill få en för hands titt! tack på för hand
Ja lite ljusare, men de va f*n va du blivit en hejjare på färga om bilar. Denna va ju grym också!
Hmm, en själv tycker att man stått still i utvecklingen på tok för länge. Har dock hittat några passande funktioner i programmet som jag inte brydde mig om tidigare i "karriären". Tack för värmande ord! :-)
Hejsan har inte en aning om jag skriver detta på rätt ställe men hittade ingen passande tråd att ställa frågan i... Är det någon som har en aning om vad denna färgen heter? skulle vilja ha fram färgkoden på den.. har googlat i 2 timmar nu utan resultat Det enda jag vet är att det är en Mörkgrå Metallic!
Edit! Bilen är en Audi RS6 AVANT 2004 om det är till någon hjälp
Tack på förhand om någon vet eller om någon skulle kunna ta reda på det! MVH Charles
Hejsan har inte en aning om jag skriver detta på rätt ställe men hittade ingen passande tråd att ställa frågan i... Är det någon som har en aning om vad denna färgen heter? skulle vilja ha fram färgkoden på den.. har googlat i 2 timmar nu utan resultat Det enda jag vet är att det är en Mörkgrå Metallic!
Edit! Bilen är en Audi RS6 AVANT 2004 om det är till någon hjälp