en yamaha dt 125 (gammal) med säck etta och dålig komppresion och massa annat trasigt höll typ 5 mil sen skar den och då bestälde jag en ÖD kolv och skulle byta men rev bara ner motorn och sen flyttade jag därifrån jag bodde då så den har bara legat i där 2år kanske hämtar den ngn ggn skulle få en 500hundring för den (gav 2000kr)
Hmm.. onödigt o onödigt.. det skulle väl vara alla ww2 medaljer isåfall, betalat allt mellan 350-3000 för en dessa... spenderat runt 12000 tror jag... dyr hobby
en dirtbike för 5000:- som jag vurpa med å spräckte motorkåpan så åljan ran ur så den skar! sen bytte jag bort den mot ett x-box! hmm typ 4500 i förlusst!
Här kommer en som nog de flesta trängt bort. Den förbannade hockeykorts hysterin. Hur många tusen ligger inte på Upper deck, Parkhurst, Leaf Limited och alla jävla olika serier. Hur många kan visa upp sin samling på gamla Nhl kort?
Här kommer en som nog de flesta trängt bort. Den förbannade hockeykorts hysterin. Hur många tusen ligger inte på Upper deck, Parkhurst, Leaf Limited och alla jävla olika serier. Hur många kan visa upp sin samling på gamla Nhl kort?
Jag har en uppsättning på 460 kort
tror jag har typ 2-3000 kort ligger på vinden hemma hos morssan.... jävligt onödigt köp när man var liten
jag köpte nyss en fet dator för 20,000 sen ganska nyligt fick jag en som och nu står datorn och sammlar damm eftersom jag inte hinner göra annat änn att byta blöjjor suck
jag köpte nyss en fet dator för 20,000 sen ganska nyligt fick jag en som och nu står datorn och sammlar damm eftersom jag inte hinner göra annat änn att byta blöjjor suck
Haha vet hur du har det. Grattis!!
Själv nybliven mamma 2006-03-02
Försöker hinna med lite datajobb, men det går bara inte! har försökt i 2 mån nu, bara att ge upp!
Här kommer en som nog de flesta trängt bort. Den förbannade hockeykorts hysterin. Hur många tusen ligger inte på Upper deck, Parkhurst, Leaf Limited och alla jävla olika serier. Hur många kan visa upp sin samling på gamla Nhl kort? Inte jag, och där har jag lagt säkert mellan 3-4000 kr. Vet inte ens vart alla bilder, album och plastfickor tog vägen. Usch... nu fick jag ångest igen..
hehe har kvar en massa såna hockey kort.. varför köpte man sånt när man var minder helt onödigt..