Har bestämt mig nu Tro det eller ej men en Atos blir det. Toksänka och på med 15" ev 14" breddade plåtisar.. Ska bli ett äkta tyskstuk Och ett "stereo bygge" som nu säkerligen inte borde vara alltför svårt en den lilla bilen.
Ska bara få ihop pengarna till att köpa en. Sen läggs "projektet" upp här på Garaget.org
Tackar för svaren Men fortsätt gärna att kommentera. Lite tips skadar inte heller
Hmm, taksänkning, ratrod e ju populärt har man märkt... slipa av all lack o låt stå ute en vinter... :p lite övrig micro styling vore på sin platts... Vad handlar det om för pengar för ett okey objekt?
Hmm, taksänkning, ratrod e ju populärt har man märkt... slipa av all lack o låt stå ute en vinter... :p lite övrig micro styling vore på sin platts... Vad handlar det om för pengar för ett okey objekt?
Vet inte.. Men en taksänkning orkar jag nog inte med Men annars så spelar det inte så stor roll.. Är mest bara en kul grej som drar uppmärksamhet till sig.. Och en och annan som stör sig på det Haha
Jag säger, kör hårt. Kul med folk som satsar på nått udda. Ett par fälgar på 13x9" riktigt låg, och lite annat pyssel. Tror nog att det går att göra den där fet om man bara vill.
Jag säger, kör hårt. Kul med folk som satsar på nått udda. Ett par fälgar på 13x9" riktigt låg, och lite annat pyssel. Tror nog att det går att göra den där fet om man bara vill.
Tack. Förmodligen så blir det nog 14" ev 8" breda.. Men jag kommer nog att ändra mig några ggr
ja tycker du ska köpa den där, på med ett par breddade plåtisar och sänkan bött asså. skulle nog kunna se rätt så från, sen målar du den primergrå med japanska flaggan på