Phaetoon skrev:
SweetBabyDoll skrev:
På mekonomen står det t5 eller vart fasen det är. Och spela roll?
ja ja en turbo då. eller en t5:a kvettar för mig.
8 ägare pga att den rullat på volvo, det är synd att det står så.
skickar man ett fax på den så står det jag och sen gubben innan =P
Förlåt om jag lät hård, men jag försökte bara ta upp vad som kan få en potentiell köpare att undra.
Det är ju en turbo 5:a i den, så du har ju egentligen rätt.
Synd att det är så många andra som kört den bara

Jag tycker faktiskt att din 850 är ett bättre köp än en vanlig T5:a då dom ofta är sönderkörda och speciellt eftersom din är en automat.
Nej nej, du lät inte hård. Jag tar till mig allting här

Jag lade ju upp tråden för att få veta vad som kan vara fel. Och visste du att det skulle ju inte bara bli ros utan även ris =P
Ja, klart att dem kan undra.. Men en turbo är ju en turbo liksom... Eller hur man ska säga =P T5 och turbo samma skit ;P
Ja, jag vet inte hur det är där inne där dem haft den, men det är ju liksom 6 st innan som stått på den eller hur blir det..? Och gubben innan köpte den 99 av Volvo och sen köpte jag den 06 om jag inte minns fel =P (står på min pappa för den som undrar).
Ja... Jag trodde faktiskt att någon mera skulle höra av sig på den eftersom att den är ju orörd förutom luftfiltret då..
Och jag kan ju inte ha vavat sönder den heller eller kört sönder den, för den växlar ju när den själv vill och tycker att nu är det dags =P
Därför tycker jag att en automat är ett bra köp.. Men alla är inte som jag. Och automat är inte så omtyckt av många.
Nu har jag ju då lagt mig på ett lägre pris...
Känns som om jag kan skriva bortskänkes om jag måset gå under 55.. Det vill jag inte.
Jag skulle vara iskall men så blev det inte. Visst, jag har inte brottom att sälja den egentligen, men det är ju nästa bil som liksom hägrar här nu =P