Har precis monterat nya baklyktor på min Musse. Nu är det sverige godkända E-märkta lyktor på i bak. Har även vita positions / blinkers glas i fram.
Vad tycker du!? I fram är jag klar där blev det kanon! I bak vet jag inte riktigt. Tänkte från början endast ha dom vid besiktningen. Men jag vet inte, så illa tycker jag inte det är. Rätt läckert kanske. AA jag vetetusan Tyck till
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ja vad ska man säga... Bilen är ju snygg i sin helhet och gör sig bäst med original bak. Men de E-märkta är inte heller fula. Torkar bort mit dregel från mungipan...
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Tycker dessa glas är, förlåt mig nu, men dom är riktigt fula. Klart Mustangen ska ha rött, tänkt dig en -67 fastback med ett vitt glas i mitten! Inte snyggt, inte på din heller! Tycker helt klart du ska ha tillbaks dom gamla glasen! Men du gör som du vill! Nu har du min synpunkt ialla fall!