2874
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

3 722 Inlägg
3 juli 2008
Static35 skrev:
Digital_Kicker skrev:
Snart 50 anmälda bilar! Kommer bli najs detta! Får vi hoppas på att alla kommer nu också!. Ingen aktivitet i tråden direkt. Ni som hämtat er dekal, har ni satt på dom än? Eclipse1 satte sina på sidorutorna, och jag tyckte att det såg najs ut!. Så ska vi köra på det?

hehe det e snyggt på hans.. men om man inte har sido ruta :S cool

får ta ur tummen ur röven och köra och hämta.. dock undrar jag hur jag ska klara den helgens körning inga pengar för bensin wink..

får sälja nått smile

hehe, ja det får du göra smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
Då tycker jag eclipse1 ska ta nån bild på det big_smile

Nyhet: I sammarbete med VSCM kommer vi ställa ut i Helsingborg den 19 Juli på kvällen.

293 Inlägg
3 juli 2008
Kajlie skrev:

Nyhet: I sammarbete med VSCM kommer vi ställa ut i Helsingborg den 19 Juli på kvällen.

nice wink ska RichiB med eller?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
Static35 skrev:
Kajlie skrev:

Om han ska med i touren vet jag inte med på vscm ska han smile

293 Inlägg
3 juli 2008
Kajlie skrev:
Static35 skrev:
Kajlie skrev:

Om han ska med i touren vet jag inte med på vscm ska han smile

nice då känner man igen sig i helsinborg också smile + man kan käcka på Max, som varje lördag man är där big_smile<3

3 722 Inlägg
3 juli 2008
kom ihåg att ställa upp på ett och samma ställe under VSCM! Så vi står i en samlad grupp!. Så det inte blir som Volvoträffen jag hade med VSCM där stod alla volvos med andra bilar!.

Edit: Har för mig att RichiB skulle ha avslutnings träffen det datumet vi kör!. Kanske han kan ordna med Skyltar där vi ska stå.?
Senast redigerat av Digital_Kicker (3 juli 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
kom ihåg att ställa upp på ett och samma ställe under VSCM! Så vi står i en samlad grupp!. Så det inte blir som Volvoträffen jag hade med VSCM där stod alla volvos med andra bilar!.

haha vilken kewl volvo träff big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
Nån kanske som tycker detta är en bra idé

Träffas lite tidigare på lördagen och grilla nån lunch eller nått tsamans så vi hinner lära känna varandra innan vi sätter oss i bilarna.

3 722 Inlägg
3 juli 2008
Kajlie skrev:
Digital_Kicker skrev:

haha vilken kewl volvo träff big_smile

mmm verkligen lyckad!. Samma som träffen innan Skåne Crazy Tour

3 722 Inlägg
3 juli 2008
Kajlie skrev:

Träffas lite tidigare på lördagen och grilla nån lunch eller nått tsamans så vi hinner lära känna varandra innan vi sätter oss i bilarna.

Låter som en toppen idé! Måste ändå komma tidigare så att dom som inte hämtat dekaler får tid till att göra det på samlingsplatsen

Garaget Video Crew
842 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Kajlie skrev:

Låter som en toppen idé! Måste ändå komma tidigare så att dom som inte hämtat dekaler får tid till att göra det på samlingsplatsen

Mhmm så kan vi gå o klämma lite på varnadra o sånt med smile

3 722 Inlägg
3 juli 2008
Kajlie skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kajlie skrev:

Mhmm så kan vi gå o klämma lite på varnadra o sånt med smile

ja dom som tycker om sånt kan ju göra det, sålänge ingen klämmer på mig. haha smile

Körv och brö? kan man få det sponsrat kanske? hahaha
Senast redigerat av Digital_Kicker (3 juli 2008)

293 Inlägg
3 juli 2008
Digital_Kicker skrev:

Edit: Har för mig att RichiB skulle ha avslutnings träffen det datumet vi kör!. Kanske han kan ordna med Skyltar där vi ska stå.?

leta efter din bil men du va inte där.. alla stog över allt, lite volvos lite andra bilar sen kom lite andra volvos kanske därför jag inte hitta dig där hehe :p + flickvänen ville inte släppa taget om mig vågar inte vara själv.. fast jag sa till henne att kolla film i bilen :p

1 866 Inlägg
3 juli 2008
Digital_Kicker skrev:

nej nej... Inget datum är satt för VSCM Grand Finale än!
Inte änns hundra att det blir av! Håller på att forska i lite tillstånd osv... eller om det finns någon firma med stor parkering som kan tänka sig ett sammarbete. :-) Det är det enda som e kvar att lösa! Tillstånd och el! :-)

440 Inlägg
3 juli 2008
det låter riktigt trevligt med grillning mm tongue beroende på hur många som vill osv ju.. sen i så fall vart hadde ni tä'nkt ha det? sen vd för aktiviteter mm är inplanerade ? eller det är ingen som gett några förslag ännu? mvh

jim ..

367 Inlägg
3 juli 2008
Finns där fortfarande plats eller ??

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Elektriker
1 138 Inlägg
3 juli 2008
Biiatchen skrev:

för dej finns de alltid plats gullet wink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
3 juli 2008
Biiatchen skrev:

nope alla platser är tillsatta

Elektriker
1 138 Inlägg
3 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
Biiatchen skrev:

nu skojjar du väll ändå? 70 platser.. 48 bilar på listan.. klart biitchen ska med smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Knegare
139 Inlägg
3 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
Biiatchen skrev:

Ja men har de sagts 70 från börjarn går det väl att ha 49 nu väl??

En återkommande fråga från mig som jag aldrig fått svar på, hur gör vi med övernattningen 19-20?? Ska vi vara på någon speciell plats där man tex kan slå upp tält om man vill det? Eller är det ingen av arrangörerna som tänkt en tanke på detta??

En gång V6, alltid V6 =)

Sök